Standaard op de hoogte brengen UIT
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Standaard op de hoogte brengen UIT
Hallo mensen,
Ik heb meer een vraagje dan een probleem echt.
Ik zou graag willen dat mijn members niet automatisch een bericht ontvangen als mensen op hun reageren.
Dus die optie:
"Breng mij standaard op de hoogte van reacties : NEE"
Alleen dat dat standaard is voor iedereen en nieuwe leden... Is dat mogelijk? Of moeten mensen dat echt per persoon handmatig instellen?
Mijn leden vinden het namelijk stuk voor stuk allemaal vervelend... En ik moet eerlijk zijn dat ik het ook vervelend zou vinden... Dus ik zou het gewoon graag standaard uit willen hebben staan.
alvast bedankt!
Ik heb meer een vraagje dan een probleem echt.
Ik zou graag willen dat mijn members niet automatisch een bericht ontvangen als mensen op hun reageren.
Dus die optie:
"Breng mij standaard op de hoogte van reacties : NEE"
Alleen dat dat standaard is voor iedereen en nieuwe leden... Is dat mogelijk? Of moeten mensen dat echt per persoon handmatig instellen?
Mijn leden vinden het namelijk stuk voor stuk allemaal vervelend... En ik moet eerlijk zijn dat ik het ook vervelend zou vinden... Dus ik zou het gewoon graag standaard uit willen hebben staan.
alvast bedankt!
Laatst aangepast door Layla op ma 24 mei 2010, 15:24; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Standaard op de hoogte brengen UIT
Ik heb gezocht maar kan het eigenlijk niet vinden, dus de leden zouden dit automatisch moeten doen.
Geef dit door als mededeling als men het niet wil dat ze dit kunnen wijzigen in hun profiel.
Geef dit door als mededeling als men het niet wil dat ze dit kunnen wijzigen in hun profiel.
Soortgelijke onderwerpen
» [Breng mij standaard op de hoogte van reacties:] standaard aan, hoe uit?
» veranderen van standaard banner
» standaard aangepaste kleur voor lid
» De Standaard Profiel-Voorkeuren aanpassen?
» Diverse wijzigingen in standaard templates
» veranderen van standaard banner
» standaard aangepaste kleur voor lid
» De Standaard Profiel-Voorkeuren aanpassen?
» Diverse wijzigingen in standaard templates
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: