Van Twinkeltjesforum naar Maanlichtforum
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Van Twinkeltjesforum naar Maanlichtforum
Hallo.
Ik heb de naam van (Twinkeltjesforum naar (Maanlichtforum) veranderd, maar als ik heb op mijn bureaublad zet, dan blijft het (Twinkeltjesforum) hoe kan ik dat veranderen
Ik heb de naam van (Twinkeltjesforum naar (Maanlichtforum) veranderd, maar als ik heb op mijn bureaublad zet, dan blijft het (Twinkeltjesforum) hoe kan ik dat veranderen
Re: Van Twinkeltjesforum naar Maanlichtforum
Beheerderspaneel--->Algemeen--->Forum--->Configuratie--->Naam van de site :--->Maanlichtforum
Dit moet als het goed is werken =')
Dit moet als het goed is werken =')
kiekeboe- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 18-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dat heb ik al gedaan, maar de link zelf, blijft Twinkeltjesforum ik moet iets vergeten zijn, maar ik weet niet wat...
-
Registratie : 18-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Maar als je hem neerzet zie je Twinkeltjesforum staan...
Doe anders dit...
Beheerderspaneel--->Algemeen--->Forum--->Configuratie--->Naam van de site :--->
Laat dat leeg, en als dat niet kan voer je dit in:
Klik dan op verzenden. Ga naar:
Beheerderspaneel--->Algemeen--->Forum--->Configuratie--->
Omschrijving van de site:
Voer daar dit in:
Zo zou het moeten werken...
Beheerderspaneel--->Algemeen--->Forum--->Configuratie--->Naam van de site :--->
Laat dat leeg, en als dat niet kan voer je dit in:
- Code:
<BR>
Klik dan op verzenden. Ga naar:
Beheerderspaneel--->Algemeen--->Forum--->Configuratie--->
Omschrijving van de site:
Voer daar dit in:
- Code:
<TITLE>Maanlichtforum</TITLE>
Zo zou het moeten werken...
-
Ik denk dat ik maar een nieuwe ga aanmaken, dan weet ik zekr dat het goed staat, zo word het niks hoor....
Maar heel erg bedankt...
Maar heel erg bedankt...
Ik had ook eerst Hondenplaza maar daar was geen .nl naam voor vrij toen heb ik ook de naam veranderd in hondenlounge geen probleem hij linkt gewoon door maar als je nu bij de fora's gaat kijken staan we goed bovenaan maar als hondenplaza want de hondenlounge vindt hij nu niet
kunnen jullie daar iets mee ??
kunnen jullie daar iets mee ??
als je nu bij de fora's gaat kijken staan we goed bovenaan maar als hondenplaza
Dat heb ik nu net niet, daarom juist, als ik het forum op mijn bureaublad neer zet, dan blijft het twinkeltjesforum... hij staat op dit moment weer als Twinkeltjesforum, ik vind het niks ALS hij als Twinkeltjesforum weergeeft en het eigenlijk (Maanlichtforum is...
Beschrijf het probleem dan eens gedetailleerd...
Want de TITLE tag werkt altijd...
-
kiekeboe schreef:Beschrijf het probleem dan eens gedetailleerd...
Je hebt het tegen Amy (toch )
Ik zal mijn probleem zo gedetailleerd omschrijven.
Ik wilde mijn forum (twinkeltjesforum) veranderen in (maanlichtforum) de link die erin staan klopt perfect. Alles klopt, alles is goed. Maar als ik hem dan op mijn bureaublad neer zet, dan staat nog steeds (twinkeltjeforum...
Ik wilde mijn forum (twinkeltjesforum) veranderen in (maanlichtforum) de link die erin staan klopt perfect. Alles klopt, alles is goed. Maar als ik hem dan op mijn bureaublad neer zet, dan staat nog steeds (twinkeltjeforum...
Soortgelijke onderwerpen
» Naar een url.
» Van .aforumfree naar 999.org
» veranderen naar .nl domein?
» Via portal naar de index
» Exporteren naar Tapatalk?
» Van .aforumfree naar 999.org
» veranderen naar .nl domein?
» Via portal naar de index
» Exporteren naar Tapatalk?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: