Via portal naar de index
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Via portal naar de index
Ik heb mijn forum zo ingesteld dat we via het portal binnenkomen. Als ik daarna op index klik kom ik op het forum.
Maar als ik dat op mijn telefoon doe dan werkt het niet als ik op de index klik dan blijft hij op portal. De overige buttons werken wel. Vanmorgen had iemand anders hetzelfde probleem.
Kan ik daar iets aan doen dat ik ze wel via het portal naar het forum binnenlaat komen en dat je dan verder via de index kan, ook via een phone of tablet?
Maar als ik dat op mijn telefoon doe dan werkt het niet als ik op de index klik dan blijft hij op portal. De overige buttons werken wel. Vanmorgen had iemand anders hetzelfde probleem.
Kan ik daar iets aan doen dat ik ze wel via het portal naar het forum binnenlaat komen en dat je dan verder via de index kan, ook via een phone of tablet?
Re: Via portal naar de index
Bij mij staat onder de content van je pagina iets van 'Show classic version', dan krijg je de normale site. Ik weet niet zeker of deze ook bij de portal werkt maar je kunt het proberen.
Job- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 27-01-10
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dat heb ik al en de andere persoon zat op een laptop en toen werkte de index ook niet via het portal
Ik heb ook de link van de index apart op het portal gezet maar ook dan kan je niet op het forum komen.
Als je klikt op een widget (bijv. een van de laatste berichten) dan kan je er wel naar toe maar niet via de link van de index.
Weet iemand raad want anders kan ik hem niet op portal zetten want sommige kunnen niet op het forum komen.
Als je klikt op een widget (bijv. een van de laatste berichten) dan kan je er wel naar toe maar niet via de link van de index.
Weet iemand raad want anders kan ik hem niet op portal zetten want sommige kunnen niet op het forum komen.
Ik wil wel even kijken voor je op het forum, als je mij even een Pm kan sturen met inlogcodes van het admin account dan kan ik even in de instellingen kijken of ik het probleem vind.
Wat ook fijn zou zijn als je misschien een screenshot kan maken zodat ik weet waar ik moet zoeken want ik ben de draad al kwijt..
Wat ook fijn zou zijn als je misschien een screenshot kan maken zodat ik weet waar ik moet zoeken want ik ben de draad al kwijt..
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
VJ heeft me heel erg geprobeerd te helpen om dit probleem op te lossen maar helaas is het niet gelukt.
Nogmaals mijn dank VJ
Als iemand nog een tip heeft of een oplossing weet heel graag want ik kan het forum nu niet op portal zetten omdat sommige leden niet naar de index kunnen.
Ik heb het nu op index staan maar nu kunnen die leden niet naar het portal.
Cookies en browser wissen heeft niet geholpen, ook niet een nieuwe layout, forum synchroniseren en zelfs een nieuw menu gemaakt door VJ was niet de oplossing.
Hopelijk weet iemand nog een oplossing want niets lukt tot nu toe.
Ik zelf heb het probleem niet dus het is lastig uitproberen.
Nogmaals mijn dank VJ
Als iemand nog een tip heeft of een oplossing weet heel graag want ik kan het forum nu niet op portal zetten omdat sommige leden niet naar de index kunnen.
Ik heb het nu op index staan maar nu kunnen die leden niet naar het portal.
Cookies en browser wissen heeft niet geholpen, ook niet een nieuwe layout, forum synchroniseren en zelfs een nieuw menu gemaakt door VJ was niet de oplossing.
Hopelijk weet iemand nog een oplossing want niets lukt tot nu toe.
Ik zelf heb het probleem niet dus het is lastig uitproberen.
Jammer dat het nog niet opgelost is, misschien kun je tijdelijk deze optie aanvinken dan kom je standaard op je forum index inplaats op je portaal.
> Beheerderspaneel
> Display
> Index pagina en dan op Algemeen klikken.
> Bovenste optie op ''The forum index'' zetten en op verzenden klikken.
Is dat iets?
> Beheerderspaneel
> Display
> Index pagina en dan op Algemeen klikken.
> Bovenste optie op ''The forum index'' zetten en op verzenden klikken.
Is dat iets?
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Oke ook een idee.
een hyperlink ?
doe je zo [url= url ] woord [/url]
ik hoop dat dit helpt dan krijg je dit
klik hier voor de index
als dat niet werk kan het zijn dat hij niet is ondersteunt
mvg GGZ
een hyperlink ?
doe je zo [url= url ] woord [/url]
ik hoop dat dit helpt dan krijg je dit
klik hier voor de index
als dat niet werk kan het zijn dat hij niet is ondersteunt
mvg GGZ
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Index.htm in je portal [Opgelost]
» Portal wordt index?
» het portaal aanstaat gaat ie niet meer terug naar de index
» Header doorlinken naar Portal
» Een link naar een andere website op de portal plaatsen
» Portal wordt index?
» het portaal aanstaat gaat ie niet meer terug naar de index
» Header doorlinken naar Portal
» Een link naar een andere website op de portal plaatsen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: