Alle plaatjes worden afgekeurd.
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Alle plaatjes worden afgekeurd.
Ik weet nu dus wel hoe je het logo en de header moet beheren, maar alle foto's die ik in de header wil zetten worden een soort van afgekeurd. Dit houdt in dat het een rood kruisje wordt. Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe ik er wél een foto in kan zetten?
Laatst aangepast door Evacl op vr 28 jan 2011 - 22:57; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Alle plaatjes worden afgekeurd.
Dit is heel vreemd, Waarschijnlijk ligt het aan de Host van de afbeeldingen.
Wat je het beste kunt doen is een account maken op Photobucket.com
Je kunt hier foto's uploaden, en wanneer je de foto aanklikt kun je de link kopieren, en plakken in ''Pics Management''
Ik hoop dat dit wel lukt, bij mij in ieder geval wel.
Wat je het beste kunt doen is een account maken op Photobucket.com
Je kunt hier foto's uploaden, en wanneer je de foto aanklikt kun je de link kopieren, en plakken in ''Pics Management''
Ik hoop dat dit wel lukt, bij mij in ieder geval wel.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Het is gelukt.
Ik heb nog steeds geen idee waar het aan lag, maar het is gelukt.
Toch bedankt voor je hulp
Ik heb nog steeds geen idee waar het aan lag, maar het is gelukt.
Toch bedankt voor je hulp
Nou ik heb het getest en ondervind hetzelfde probleem.
Misschien is het tijdelijk.
Misschien is het tijdelijk.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe kan ik alle Moderators
» popup in bericht met alle smilies
» Alle berichten van een heel fora verdwenen?!
» Alle fora als gelezen markeren knop.
» Alle navbar knoppen op een andere plek
» popup in bericht met alle smilies
» Alle berichten van een heel fora verdwenen?!
» Alle fora als gelezen markeren knop.
» Alle navbar knoppen op een andere plek
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: