Alle navbar knoppen op een andere plek
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Alle navbar knoppen op een andere plek
Hooi, ik zag op het forum http://boundless.actieforum.com/ dat de navbar knoppen allemaal op een andere plek staan. Ik wil dit ook graag voor mijn forum. Zoals dit:
Ik hoop dat dit mogelijk is ;D
- Voorbeeld van hoe ik het graag wil hebben:
Ik hoop dat dit mogelijk is ;D
Re: Alle navbar knoppen op een andere plek
Het is mogelijk, anders had je het nooit gezien xD.
Maar dat gaat met een heleboel code's die ik je niet kan vertellen!
Maar dat gaat met een heleboel code's die ik je niet kan vertellen!
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Gelieve niet meerdere keren na elkaar te posten ! Anders word het een zooitje hier
Nathy- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 05-01-12
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Deze moet inderdaad worden gemaakt met codes. Ik kan je daarmee helpen.
Echter, ik moet eerst even uitzoeken welke codes daar geschikt voor zijn. Daarnaast moet ik eerst iemand anders helpen met het menu.
Wanneer dit afgerond is en ik geschikte codes heb uitgezocht, dan zal ik dat hier posten.
Echter, ik moet eerst even uitzoeken welke codes daar geschikt voor zijn. Daarnaast moet ik eerst iemand anders helpen met het menu.
Wanneer dit afgerond is en ik geschikte codes heb uitgezocht, dan zal ik dat hier posten.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hallo,
Ik heb de codes gevonden en kan wat voor je maken.
Ik moet echter eerst weten hoe je het wilt hebben.
Wil je de tekst als gewoon letters of in plaatjes?
In het geval van plaatjes moet ik de betreffende plaatjes hebben. In geval van tekst moet ik het lettertype hebben en de kleur waarin je het wilt.
Misschien kun je een ontwerp maken van hoe het eruit moet komen te zien
Ik heb de codes gevonden en kan wat voor je maken.
Ik moet echter eerst weten hoe je het wilt hebben.
Wil je de tekst als gewoon letters of in plaatjes?
In het geval van plaatjes moet ik de betreffende plaatjes hebben. In geval van tekst moet ik het lettertype hebben en de kleur waarin je het wilt.
Misschien kun je een ontwerp maken van hoe het eruit moet komen te zien
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: