GROEPSMAIL KOMT NIET AAN
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
GROEPSMAIL KOMT NIET AAN
Hallo allemaal,
Sinds gisterenavond krijg ik geen groepsmail meer binnen op mijn normale email adres, maar ook niet de mailtjes dat er iets is geplaatst bij een onderwerp waar ik op geabonneerd ben.
Hoe kan dat?
Knufff Sabrina
Sinds gisterenavond krijg ik geen groepsmail meer binnen op mijn normale email adres, maar ook niet de mailtjes dat er iets is geplaatst bij een onderwerp waar ik op geabonneerd ben.
Hoe kan dat?
Knufff Sabrina
Laatst aangepast door babyspace op vr 28 jan 2011 - 13:51; in totaal 1 keer bewerkt
Re: GROEPSMAIL KOMT NIET AAN
Waarschijnlijk heb je dat uitgestelt in je profiel, of je hebt het e-mail adress geblokkeerd.
Hoi.
Ja, dat heb ik ook een keer gehad.
Je moet duidelijk kiezen of je een bericht met HTML (rich text with html) of Simple text (zonder HTML) wilt. JE MOET ZE DUS NIET BEIDE INVULLEN.
Je kiest bij ''choose a method'' welke van de twee je wilt, en vult dan ALLEEN deze in, en klikt dan op verzenden.
Lukt dit niet dat moet je je email-instelling wijzigen.
Ga naar: Algemeen>>Messages and Emails en klik ''emails and contact form''
Zet bij Email-adres beheerder, een ander (eigen) email-adres neer.
Zet bij contactformulier ''Activate'' op ''JA''
Nu ga je naar ''Newsletter'', write and send, en zet bij ''Sender of the e-mail'' je ingevulde email-adres in.
Let erop dat je weer één methode kiest, zoals boven beschreven.
Suc6.
Ja, dat heb ik ook een keer gehad.
Je moet duidelijk kiezen of je een bericht met HTML (rich text with html) of Simple text (zonder HTML) wilt. JE MOET ZE DUS NIET BEIDE INVULLEN.
Je kiest bij ''choose a method'' welke van de twee je wilt, en vult dan ALLEEN deze in, en klikt dan op verzenden.
Lukt dit niet dat moet je je email-instelling wijzigen.
Ga naar: Algemeen>>Messages and Emails en klik ''emails and contact form''
Zet bij Email-adres beheerder, een ander (eigen) email-adres neer.
Zet bij contactformulier ''Activate'' op ''JA''
Nu ga je naar ''Newsletter'', write and send, en zet bij ''Sender of the e-mail'' je ingevulde email-adres in.
Let erop dat je weer één methode kiest, zoals boven beschreven.
Suc6.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Bedankt weer, maar dat is ook niet het geval.
Krijg nu opeens alle berichten binnen, maar kan geen groepsberichten meer versturen.
Ik word er knettergek van.
Ik heb helemaal niets veranderd en alles zo gelaten hoe het was en het heeft al die maanden goed gewerkt.
Krijg nu opeens alle berichten binnen, maar kan geen groepsberichten meer versturen.
Ik word er knettergek van.
Ik heb helemaal niets veranderd en alles zo gelaten hoe het was en het heeft al die maanden goed gewerkt.
Geeft hij deze waarschuwing weer;
''Je kunt nog geen nieuwe e-mail versturen. Probeer het later nog eens.
Klik hier om terug te gaan naar Forumbeheer.''
Zoja, dan weet ik waarschijnlijk hoe dit kan, dat je niet nog een kunt sturen.
Waarschijnlijk moet het vorige bericht eerst goed worden verstuurd naar iedereen, voordat je weer een nieuw bericht kunt maken.
Dus je moet wachten tot je weer een bericht kunt sturen.
Een andere manier om iedereen een bericht te sturen is een groep aan te maken, en daar alle leden in te zetten. Nu kun je een PM versturen naar alle leden van die groep.
''Je kunt nog geen nieuwe e-mail versturen. Probeer het later nog eens.
Klik hier om terug te gaan naar Forumbeheer.''
Zoja, dan weet ik waarschijnlijk hoe dit kan, dat je niet nog een kunt sturen.
Waarschijnlijk moet het vorige bericht eerst goed worden verstuurd naar iedereen, voordat je weer een nieuw bericht kunt maken.
Dus je moet wachten tot je weer een bericht kunt sturen.
Een andere manier om iedereen een bericht te sturen is een groep aan te maken, en daar alle leden in te zetten. Nu kun je een PM versturen naar alle leden van die groep.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ja dat geeft hij inderdaad aan.
Bedankt voor je hulp en snelle reactie.
We gaan het even afwachten nu en inderdaad zijn de leden in groepen gezet, dus die kan ik dan even mailen via een pm.
Ik wens jou een heel fijn weekend toe.
Knuffs Sabrina
Bedankt voor je hulp en snelle reactie.
We gaan het even afwachten nu en inderdaad zijn de leden in groepen gezet, dus die kan ik dan even mailen via een pm.
Ik wens jou een heel fijn weekend toe.
Knuffs Sabrina
Soortgelijke onderwerpen
» Groepsmail komt niet aan op hotmail
» Donatie komt niet binnen!
» Nieuws komt niet op het portaal
» ik kan niet inloggen
» Niet beveiligd?
» Donatie komt niet binnen!
» Nieuws komt niet op het portaal
» ik kan niet inloggen
» Niet beveiligd?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: