Nieuws komt niet op het portaal
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Nieuws komt niet op het portaal
Ik probeer nu vanalles, maar ik krijg geen enkel nieuws op het portaal te zien.
Meestal moest je een topicnr doorgeven en als ik dat doe zie ik nog niets.
Zie ik misschien iets over het hoofd?
Meestal moest je een topicnr doorgeven en als ik dat doe zie ik nog niets.
Zie ik misschien iets over het hoofd?
Re: Nieuws komt niet op het portaal
je forum bestaat niet, geef A.U.B. een juiste URL-adress in
Danku
Danku
Tsen- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 10-06-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Och dat is een ander forum die ik verwijdert heb, zal het wel even veranderen.
En mag ik ook gelijk weten wat QATC betekent? Aangezien ik het nogal irritant vind als ik dat in een gesloten topic ( topics worden in mijn ogen ook TE snel gesloten en zeker op het Engelstalige forum ) als laatste bericht lees.
Sluit het zonder reden of geen een reden ipv zoiets als tekst, maar zal het misschien wel verkeerd zien. ( Sorry voor de offtopic, maar vind dat jullie dit even moeten weten ).
Overigens doet het nieuws het nu wel, blijkt dus nu dat topics die als sticky en mededelingen in het forum staan dus niet als nieuws op het portaal komt, wel de gewone topics.
En mag ik ook gelijk weten wat QATC betekent? Aangezien ik het nogal irritant vind als ik dat in een gesloten topic ( topics worden in mijn ogen ook TE snel gesloten en zeker op het Engelstalige forum ) als laatste bericht lees.
Sluit het zonder reden of geen een reden ipv zoiets als tekst, maar zal het misschien wel verkeerd zien. ( Sorry voor de offtopic, maar vind dat jullie dit even moeten weten ).
Overigens doet het nieuws het nu wel, blijkt dus nu dat topics die als sticky en mededelingen in het forum staan dus niet als nieuws op het portaal komt, wel de gewone topics.
Tsen- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 10-06-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Om even op je opmerking te reageren: ik houd er zelf ook niet zo van om topics snel te sluiten, maar het is zo wel gemakkelijk te zien welke vragen beantwoord zijn. Ook voorkomt het voor een groot deel "thread hijacking".
Ik laat over het algemeen topics open waar nog een discussie gaande is.
Ik laat over het algemeen topics open waar nog een discussie gaande is.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» nieuws
» Groepsmail komt niet aan op hotmail
» Donatie komt niet binnen!
» het portaal aanstaat gaat ie niet meer terug naar de index
» stuk portaal bij forum
» Groepsmail komt niet aan op hotmail
» Donatie komt niet binnen!
» het portaal aanstaat gaat ie niet meer terug naar de index
» stuk portaal bij forum
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: