Kan RPG Gegevens niet invullen.
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Kan RPG Gegevens niet invullen.
Hoi!
Ik kan mijn RPG gegevens niet invullen.
Als ik RPG Gegevens aanklik krijg ik een bericht met 'Could not generate the character sheet of this member, there is no field in this forum.' Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt.
Ik kan mijn RPG gegevens niet invullen.
Als ik RPG Gegevens aanklik krijg ik een bericht met 'Could not generate the character sheet of this member, there is no field in this forum.' Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt.
Laatst aangepast door Evacl op vr 28 jan 2011 - 12:40; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Kan RPG Gegevens niet invullen.
Je moet waarschijnlijk de velden nog genereren.
Ga naar: Modules>>Roleplay Game en vervolgens field management.
Maak nieuwe velden aan.
Heb je al velden aangemaakt, dan moet je proberen de oude velden te verwijderen en nieuwe aan te maken. Zorg ervoor dat je alle stappen bij het maken van een veld doorloopt.
Ga naar: Modules>>Roleplay Game en vervolgens field management.
Maak nieuwe velden aan.
Heb je al velden aangemaakt, dan moet je proberen de oude velden te verwijderen en nieuwe aan te maken. Zorg ervoor dat je alle stappen bij het maken van een veld doorloopt.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Gegevens gebruiker wijzigen lukt niet (meer)
» Afschermen gegevens voor gasten.
» Nieuwe leden eerst volledig profiel laten invullen
» gegevens van gebruikers
» Contact Gegevens Bewerken
» Afschermen gegevens voor gasten.
» Nieuwe leden eerst volledig profiel laten invullen
» gegevens van gebruikers
» Contact Gegevens Bewerken
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: