Afschermen gegevens voor gasten.
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Afschermen gegevens voor gasten.
Hoe kan ik de memberslist, profielen en top20 berichtenplaatsers van vandaag afschermen voor gasten?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Laatst aangepast door Ivy op zo 9 jan 2011 - 22:24; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Afschermen gegevens voor gasten.
je gaat naar gebruikers en groepen dan naar special riqhts daar kun je het op beheerders zetten of leden ik weet alleen niet waar je de top 20 berichtplaaters kan verwijderen dat wil ik ook wel weten zie vaak dat gasten daar naar kijken dus als iemand dat weet .
Hoi,
Dit doe je als volgt:
Ga naar Modules>>> Forumwidgets managements.
Hier staan Recent Topics, Top Posters etc.
Door op het symbooltje met het rode kruisje en het groene vinkje te klikken kun je aanpassen voor wie het onderdeel zichtbaar is.
Wil je dit op het Portal veranderen, ga naar:
Modules>>> Portal Management >>> Structure
Door op het symbooltje met het rode kruisje en het groene vinkje te klikken kun je aanpassen voor wie het onderdeel zichtbaar is.
Suc6,
VJ.
Dit doe je als volgt:
Ga naar Modules>>> Forumwidgets managements.
Wil je dit op het Portal veranderen, ga naar:
Modules>>> Portal Management >>> Structure
Suc6,
VJ.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
dat bedoel ik niet wat rechts onder aan het forum staat
Actieve topics van vandaag
Top 20 berichtplaatsers van vandaag
Top 20 berichtplaatsers aller tijden
weet jij hoe je dat kan verwijderen gaat niet weg met hoe jij het uitlegt gr coby
Actieve topics van vandaag
Top 20 berichtplaatsers van vandaag
Top 20 berichtplaatsers aller tijden
weet jij hoe je dat kan verwijderen gaat niet weg met hoe jij het uitlegt gr coby
Als ik alleen Beheer, Mods en leden aanvink bij Navigatie, dan zijn nog de Memberslist, profielen, laatste 20 en top plaatsers aan te klikken en te bezichtigen.
coby schreef:je gaat naar gebruikers en groepen dan naar special riqhts daar kun je het op beheerders zetten of leden ik weet alleen niet waar je de top 20 berichtplaaters kan verwijderen dat wil ik ook wel weten zie vaak dat gasten daar naar kijken dus als iemand dat weet .
Coby, het is me gelukt zoals jij het zei, bedankt!
Ik heb laatste 20 en top 20 enzo inmiddels ook onzichtbaar voor gasten. Ik heb alleen de FAQ open laten staan en de rest vanaf leden ingesteld en niets is meer toegankelijk!
bedankt, ik ben er echt blij mee
Ivy, moeten memberslist en profielen zet je gewoon zichtbaar voor alleen leden bij Beheerderspaneel >> Gebruikers & Groepen >> Tabje Special Rights >> en daar moet je dan 'Memberslist/Gebruikerslijst' en 'Profiles/Profielen' op 'leden' zetten
De top berichtplaatsers zijn voor zover ik weet niet weg te halen...
De top berichtplaatsers zijn voor zover ik weet niet weg te halen...
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Via de uitleg van Coby heb ik het zo in kunnen stellen, dat gasten wel kunnen klikken, maar vervolgens een inlogscherm krijgen en dus geen info zien.
Soortgelijke onderwerpen
» AVG: meer bescherming voor uw persoonlijke gegevens
» Welkomstbericht voor gasten?
» Uitschakelen "wie is online" voor gasten.
» Module alleen zichtbaar voor gasten?
» Optie "Alleen voor gasten" verwijderd
» Welkomstbericht voor gasten?
» Uitschakelen "wie is online" voor gasten.
» Module alleen zichtbaar voor gasten?
» Optie "Alleen voor gasten" verwijderd
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: