Inactieve leden niet zichtbaar in memberslist?
5 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Inactieve leden niet zichtbaar in memberslist?
Is het mogelijk om inactieve leden onzichtbaar te maken in de memberslist of uit de list te halen?
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Inactieve leden niet zichtbaar in memberslist?
Dan heb ik bij elk bericht Gast staan en zijn de topics nagenoeg onleesbaar.Bedankt voor je antwoord!
je zou een aparte groep kunnen maken en je in-actieve leden daar in zetten en dan die groep zo instellen dat ze niets kunnen doen op het forum..of begrijp ik nu niet wat je bedoeld?
devon's mama- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 31-12-09
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nou eigenlijk kan dat niet, want er is geen manier, dat een lid die bijvoorbeeld 7 dagen niet in isgelogt om die in een groep te plaatsen. Of ik ben nu heel stom bezig. Maar volgens mij is dat niet mogelijk. Het geen wat wel kan en wat ook al gezegt is, is inactieve leden verwijderen.
ja hoor gaat prima want leden die op mijn forum een bepaalde tijd niet ingelogt zijn kan ik gewoon in die groep zetten...
-
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
devon's mama schreef:ja hoor gaat prima want leden die op mijn forum een bepaalde tijd niet ingelogt zijn kan ik gewoon in die groep zetten...
Klopt ik zie het nu, stom van me.
-
Soortgelijke onderwerpen
» email niet zichtbaar leden
» Niet zichtbaar
» Probleem met links die niet zichtbaar zijn voor mod's en leden
» Categorien niet zichtbaar?
» Mailadres (alleen) zichtbaar voor leden
» Niet zichtbaar
» Probleem met links die niet zichtbaar zijn voor mod's en leden
» Categorien niet zichtbaar?
» Mailadres (alleen) zichtbaar voor leden
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: