Mailadres (alleen) zichtbaar voor leden
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Mailadres (alleen) zichtbaar voor leden
Hoi,
Ik wil graag dat de leden elkaar onderling evt. kunnen mailen.
(niet via PB op het forum)
Zodat ze evt. bestanden etc. kunnen uitwisselen en elkaar voort kunnen helpen.
Nu zie ik bij Profiel bewerken:
Iedereen mag mijn e-mailadres zien : By a website form By email client software Nee
Mijn Engels is heel erg slecht, vandaar mijn vraag..
Wat betekenen de 1e twee opties? Kan iem. me dit vertellen.
Hetgene wat ik graag wil is, dat ALLEEN de leden bij de mailadressen kunnen.
Niet leden behoren deze niet te kunnen zien.
Kan ik dat de leden zelf hier laten instellen, of behoor ik dit elders te regelen?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Groetjes van Claudia
Ik wil graag dat de leden elkaar onderling evt. kunnen mailen.
(niet via PB op het forum)
Zodat ze evt. bestanden etc. kunnen uitwisselen en elkaar voort kunnen helpen.
Nu zie ik bij Profiel bewerken:
Iedereen mag mijn e-mailadres zien : By a website form By email client software Nee
Mijn Engels is heel erg slecht, vandaar mijn vraag..
Wat betekenen de 1e twee opties? Kan iem. me dit vertellen.
Hetgene wat ik graag wil is, dat ALLEEN de leden bij de mailadressen kunnen.
Niet leden behoren deze niet te kunnen zien.
Kan ik dat de leden zelf hier laten instellen, of behoor ik dit elders te regelen?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Groetjes van Claudia
Laatst aangepast door Dragonytail op zo 31 dec 2017 - 20:31; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : was vergeten waarschuwen als er gereageerd is aan te vinken..)
Clau- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 53
Registratie : 30-01-09
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Re: Mailadres (alleen) zichtbaar voor leden
De 1e 2 opties zijn voor als je leden mogen emailen in een schermpje, als je één van die opties aanklikt dan kunnen leden dus een knop bij berichten zien van een email sturen.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
O, ok..
Ben bang dat ik daar dan niets aan heb.
want het is de bedoeling dat de leden elkaars mail adres kunnen zien om dingen te kunnen doorsturen, die niet via het forum kunnen.
Zoals Zip en word bestanden..
Dit valt nergens in te stellen.. dat de leden elkaars mail adressen kunnen zien?
Ben bang dat ik daar dan niets aan heb.
want het is de bedoeling dat de leden elkaars mail adres kunnen zien om dingen te kunnen doorsturen, die niet via het forum kunnen.
Zoals Zip en word bestanden..
Dit valt nergens in te stellen.. dat de leden elkaars mail adressen kunnen zien?
Clau- Nieuw Forumlid
-
CSS : Nee - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Nee dit momenteel niet mogelijk, iemand had al een suggestie hierover maar dit kun je dan het beste doen via msn of een ander mail programma die dit ondersteunt.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hoi, wederom bedankt voor je antw.. maar..
Volgens mij begrijp je me niet helemaal..
Ik wil niet dat ze via het forum mailen..
Maar ik wil dat ze in de gegevens van bv. de gebruikerslijst.. ook de mail adressen kunnen zien.
(net als nu de websites..)
Je ziet daar bv. nu staan: een enveloppe voor het sturen van een PB via de site.
De naam van het lid.. Woonplaats, inschrijfdatum, laatste bezoek op forum, en WWW adres.
Daar zou ik bv. graag ook het mail adres van en voor alle leden zichtbaar willen hebben..
Volgens mij begrijp je me niet helemaal..
Ik wil niet dat ze via het forum mailen..
Maar ik wil dat ze in de gegevens van bv. de gebruikerslijst.. ook de mail adressen kunnen zien.
(net als nu de websites..)
Je ziet daar bv. nu staan: een enveloppe voor het sturen van een PB via de site.
De naam van het lid.. Woonplaats, inschrijfdatum, laatste bezoek op forum, en WWW adres.
Daar zou ik bv. graag ook het mail adres van en voor alle leden zichtbaar willen hebben..
Clau- Nieuw Forumlid
-
Dit is niet mogelijk. Je kunt geen soort support knopje maken voor elk lid. Je kunt er wel voor zorgen dat er in de onderschrift het in-mail adres staat maar dan moet je het doorsturen met wat je gebruikt.
En plaats niet zomaar e-mailadressen in een onderschrift tenzij je graag spam wilt hebben .
Soortgelijke onderwerpen
» Module alleen zichtbaar voor gasten?
» Board alleen zichtbaar voor gast?
» email niet zichtbaar leden
» Probleem met links die niet zichtbaar zijn voor mod's en leden
» Profiel zichtbaar in dropdown menu voor ingelogde leden
» Board alleen zichtbaar voor gast?
» email niet zichtbaar leden
» Probleem met links die niet zichtbaar zijn voor mod's en leden
» Profiel zichtbaar in dropdown menu voor ingelogde leden
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: