verbannen lid krijgt nog steeds mail hoe zet ik dit uit
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
verbannen lid krijgt nog steeds mail hoe zet ik dit uit
ik kreeg een mailtje van een verbannen lid dat zij liever geen mailtjes meer kreeg van ons forum
maar hoe zet ik dit uit want zij staan niet meer in de lijst van leden en haar e mail adres kan ik ook niet vinden
hoe kan zij toch nog een mailtje van het forum krijgen
maar hoe zet ik dit uit want zij staan niet meer in de lijst van leden en haar e mail adres kan ik ook niet vinden
hoe kan zij toch nog een mailtje van het forum krijgen
Re: verbannen lid krijgt nog steeds mail hoe zet ik dit uit
Mmmm daar zet ik even mijn bij.
Want als je van de ledenlijst a fbent zou het echt zo moeten zijn dat ze niks meer binnen zou moeten krijgen .
Of vul het zelf maar in weet niet hoe ze weg is gegaan bij jullie
Want als je van de ledenlijst a fbent zou het echt zo moeten zijn dat ze niks meer binnen zou moeten krijgen .
Of vul het zelf maar in weet niet hoe ze weg is gegaan bij jullie
wij hebben haar verbannen omdat zij zich niet aan de regels kon houden
Dus haar profiel staat niet meer op haar forum? Als haar proifel er nog is zou je in haar profiel aan kunnen vinken dat ze geen mails en nieuwsbrieven meer ontvangt. andere mogelijkheid is haar mailadres in haar profiel te veranderen.
En anders zou ze zelf de mail als spam aan kunnen vinken, dat komt hij ook niet meer binnen bij haar.
En anders zou ze zelf de mail als spam aan kunnen vinken, dat komt hij ook niet meer binnen bij haar.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
het is opgelost heb haar een berichtje gestuurd en door geven wat jij zij susie
dus hier kan een slotje op
en bedankt nog susie
dus hier kan een slotje op
en bedankt nog susie
graag gedaan, dan zal ik deze sluiten.
Fijne avond nog.
Fijne avond nog.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe kan ik iemand OM VOORHAND verbannen (zijn e-mail)?
» algemene mail in ongewenste map en vreemde mail postvak in
» Verbannen
» HTML word steeds uitgeschakeld
» Ga steeds offline
» algemene mail in ongewenste map en vreemde mail postvak in
» Verbannen
» HTML word steeds uitgeschakeld
» Ga steeds offline
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: