Reclame
+16
ronald
Jos
burton560
Lia
Birdofprey
toby_2003
Simmog
snowy
astrid
Jolanda
~*~Maussie~*~
Sietje
Fleur
Godmother
nicopsp
100% Mama
20 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 3 van 3• Deel
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Reclame
Eerste onderwerp bericht herinnering :
Ik heb gelezen dat je de reclame uit kan zetten
VIa algemeen en configuratie enz
Die heb ik als gast staan, maar nog heb ik reclame als ik ben ingelogd
Waar ligt dit aan?
Ik heb gelezen dat je de reclame uit kan zetten
VIa algemeen en configuratie enz
Die heb ik als gast staan, maar nog heb ik reclame als ik ben ingelogd
Waar ligt dit aan?
Re: Reclame
Mijn forum is alleen toegankelijk als je geregistreerd bent, daarom had ik voorheen nooit last van die reclame en nu dus wel. En daarom kom ik met een tientje een jaar weg.
Voorlopig heb ik telefonisch 1,50 euro gedokt voor een maand. Vind ik eerlijk gezegd geen probleem, maar de manier waarop dit gaat is echt stuitend, je wordt gewoon voor het blok gezet. Het is ook niet gewoon een onopvallend blokje, maar een zeer irritant bewegend geheel. Maar goed, ik ben er een maandje vanaf.
Voorlopig heb ik telefonisch 1,50 euro gedokt voor een maand. Vind ik eerlijk gezegd geen probleem, maar de manier waarop dit gaat is echt stuitend, je wordt gewoon voor het blok gezet. Het is ook niet gewoon een onopvallend blokje, maar een zeer irritant bewegend geheel. Maar goed, ik ben er een maandje vanaf.
Ik had al een antwoord geschreven maar blijkbaar staat het hier niet, dus nog maar ff.Heb je wat linken van betalende fora die goed zijn??
Ikzelf ken geen goede link maar ik kreeg ooit van een beheerder van een ander fora een goede link toegestuurd, jammer genoeg is de mail per ongeluk in de prullenbak terecht gekomen. Je kan misschien de provider achterhalen als je op hun forum een kijkje neemt of er de vraag stelt aan de admin. Ze betalen er 35 euro per jaar en het is een zeer vlot lopend forum.
De link is : http://www.beagleboard.nl/bb/
Succes !
Wij zijn ook reeds enkele jaartjes gebruiker van het forum alle clubactiviteiten worden er op vermeld en wij zijn daar zeer tevreden van,maar willen absoluut geen reclame.
Dan hebben we liever dat je er voor moet betalen,voor een domeinnaam moet je toch ook betalen,deze reclame brengt ook spam en dergelijke op je computer,dit zouden de beheerders toch moeten weten,en lul nu niet van dan moet je maar een beter spyware kopen,zeg ons gewoon wat de kosten zijn om dit forum te gebruiken dit is mijn vraag
Dan hebben we liever dat je er voor moet betalen,voor een domeinnaam moet je toch ook betalen,deze reclame brengt ook spam en dergelijke op je computer,dit zouden de beheerders toch moeten weten,en lul nu niet van dan moet je maar een beter spyware kopen,zeg ons gewoon wat de kosten zijn om dit forum te gebruiken dit is mijn vraag
Aub in een topic over de google ads...
Ze zijn onaangekondigd begonnen met een test..... Ik zal het in de gaten houden.
Ze zijn onaangekondigd begonnen met een test..... Ik zal het in de gaten houden.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: