Reclame
+16
ronald
Jos
burton560
Lia
Birdofprey
toby_2003
Simmog
snowy
astrid
Jolanda
~*~Maussie~*~
Sietje
Fleur
Godmother
nicopsp
100% Mama
20 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 2 van 3• Deel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Reclame
Eerste onderwerp bericht herinnering :
Ik heb gelezen dat je de reclame uit kan zetten
VIa algemeen en configuratie enz
Die heb ik als gast staan, maar nog heb ik reclame als ik ben ingelogd
Waar ligt dit aan?
Ik heb gelezen dat je de reclame uit kan zetten
VIa algemeen en configuratie enz
Die heb ik als gast staan, maar nog heb ik reclame als ik ben ingelogd
Waar ligt dit aan?
Re: Reclame
Waardeloos dit, blijkbaar moet er weer wat verdiend worden ................... En overstappen gaat niet, je wordt gewoon gegijzeld in deze situatie. Echt super irritant dit, zeker gezien de afmetingen en het bewegen!
burton560 schreef:als je uitgelogd bent dan zag je deze vorm van reclame al en ingelogd niet meer dat is het verschil tussen member en guest
gr gerard
ja dat weet ik maar nu is dat verschil er niet meer. Nu ziet iedereen het van gast tot admin dus heeft een keuze maken in het beheerderspaneel geen nut meer. Het is aangepast en nu heb je maar 2 keuze mogelijkheden maar beide komen op hetzelfde neer dus maw er is geen keuze
klopt vandaar dat je nu punten moet kopen en betalen dan heb je weer deze keuze ,ik heb maar betaald en ben er gelukkig van af
1000 credits is 10 euro voor een half jaar er van af !!
ik had het liever ook anders gezien
gr gerard
gr gerard
burton560- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 48
Registratie : 01-08-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik krijg tientallen Pb van Leden die elke keer per ongeluk op die klote reclame drukken en overwegen daarom opstappen
onnodig te zeggen en dan druk ik me zachtjes uit dat ik niet Happy de Peppy ben
En nog niemand van de ondersteuning gereageerd
onnodig te zeggen en dan druk ik me zachtjes uit dat ik niet Happy de Peppy ben
En nog niemand van de ondersteuning gereageerd
En nog steeds geen reactie's waarom ze het gedaan hebben. Noemen ze dit dan klantvriendelijkheid?
ronald- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 06-12-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dit zou het voor ons wel worden.
Is een bericht hoe reclame af te kopen.
https://ondersteun.actieforum.com/het-uiterlijk-van-je-forum-beheren-f36/google-ads-op-mijn-forum-t2408.htm
Is een bericht hoe reclame af te kopen.
https://ondersteun.actieforum.com/het-uiterlijk-van-je-forum-beheren-f36/google-ads-op-mijn-forum-t2408.htm
Op het Engelse Forum roepen ze op om voet bij stuk te houden en niet met reclame af te kopen
Hier kunnen jullie de discussie volgen , op het engelse ondersteunings forum , waar vreemd genoeg de modjes en het beheer ook nog niet gereageerd hebben
http://help.forumotion.com/administration-panel-credits-and-domain-names-problems-f44/only-topic-why-advertisement-t81090.htm
Hier kunnen jullie de discussie volgen , op het engelse ondersteunings forum , waar vreemd genoeg de modjes en het beheer ook nog niet gereageerd hebben
http://help.forumotion.com/administration-panel-credits-and-domain-names-problems-f44/only-topic-why-advertisement-t81090.htm
Op alle ondersteuning forums zijn ze ermee bezig slaat werkelijk nergens op.
Idd ook op de andere forums niks van beheer raar zeg
Idd ook op de andere forums niks van beheer raar zeg
Nu hoop ik dat er snel wat aan gedaan wordt! Mijn forum heeft een serieus karakter en ik wil zo snel mogelijk van die storende reclame af.
Wij zouden graag een reactie willen van een modje of beheerder,even inlichtingen over hoe of wat...dit is ook niks zo.
En nog steeds geen reactie niks van modjes of beheerders
Gewoon dingen doen zonder overleg... vind het niet kunnen
Normaal is dat niet zo erg, maar dit is erg storend!
Gewoon dingen doen zonder overleg... vind het niet kunnen
Normaal is dat niet zo erg, maar dit is erg storend!
Ik kan best begrijpen dat er geld op tafel moet komen en dat die uit reclame komt maar moet dat zo'n kermis attractie wezen?
Ik heb nog een gratis forum en daar zie ik alleen een kleine rustige banner onder op het forum.
Zo kan het toch ook, daar heeft niemand last van!!
Ik krijg ook veel klachten
Ik heb nog een gratis forum en daar zie ik alleen een kleine rustige banner onder op het forum.
Zo kan het toch ook, daar heeft niemand last van!!
Ik krijg ook veel klachten
Hoi, ik ben de medebeheerder van Toby_2003 en wil nog een aanvulling kwijt op alle vragen en ergernissen hier!
Is er geen mogelijkheid om bij de hoofdzetel klacht neer te leggen door het beheer van dit ondersteuningsforum? Als er zoveel mensen met klachten zijn is dat voor hen toch ook geen reclame. Oké een gratis forum moet ergens zijn geld halen maar alleen reclame bij gast en inloggen is dan toch voldoende?
Het vertraagd het open van de topics ook nog eens en topics waar foto's staan gaan amper nog open. We verliezen er op de duur leden op!!!!
Dus is mijn vraag, kunnen we niet algemeen reclameren bij de provider van deze fora?
Is er geen mogelijkheid om bij de hoofdzetel klacht neer te leggen door het beheer van dit ondersteuningsforum? Als er zoveel mensen met klachten zijn is dat voor hen toch ook geen reclame. Oké een gratis forum moet ergens zijn geld halen maar alleen reclame bij gast en inloggen is dan toch voldoende?
Het vertraagd het open van de topics ook nog eens en topics waar foto's staan gaan amper nog open. We verliezen er op de duur leden op!!!!
Dus is mijn vraag, kunnen we niet algemeen reclameren bij de provider van deze fora?
burton560 schreef:klopt vandaar dat je nu punten moet kopen en betalen dan heb je weer deze keuze ,ik heb maar betaald en ben er gelukkig van af
gr gerard
dat is waarschijnlijk ook hun bedoeling .....is er echt geen ander mogelijkheid?
Waarom moet alles om geld draaien?
We doen dit als hobby ....
Ik denk dat die er ook niks mee kunnen, ik denk dat de eigenaren dit gedaan hebben. Wel doordacht, eerst zorgen dat je er met je forum helemaal in zit, en dan de boel gaan chanteren.Godmother schreef:Het Beheer laat zich nu even niet zien al een dag , ook de modjes niet duss
Overigens vind ik het niet raar als je een kleine bijdrage zou moeten doen, maar de manier waarop is wel wat stuitend.
Overigens zou een duidelijke uitleg mbt die credits ook wel handig zijn, want als ik 1000 credits koop, wat dan? Is het dan automatisch weg, of moet je dan nog wat anders doen? Iemand enig idee??
Dus is het wel 20 euro per jaar !
Er zijn dan wel betalende fora voor 35 euro ter beschikking waar je volledig mee doet wat je wil! Hier ben je dan nog steeds afhankelijk van veranderingen die ongevraagd worden doorgevoerd.
Er zijn dan wel betalende fora voor 35 euro ter beschikking waar je volledig mee doet wat je wil! Hier ben je dan nog steeds afhankelijk van veranderingen die ongevraagd worden doorgevoerd.
Mijn forum heeft een serieus karakter en ik wil zo snel mogelijk van die storende reclame af.
Ja nog zoiets, ons forum is een hondenforum met heel veel foto's die de leidraad door het forum zijn en er het gezicht van uitmaken. Door die reclame in combinatie met die vele foto's loopt ons forum nu op kersenpitten zo traag en schokkend soms :-( Wie vraagt er om al die bullshit! in die opdringerige mate!
Misschien heb ik niet goed gekeken maar volgens mij is het voor leden 10 euro per jaar. Op zich vind ik dat het probleem niet, maar de manier waarop staat me wel wat tegen.
En jammer dat moderators en beheerders hier niks over kunnen melden, heel apart.
En jammer dat moderators en beheerders hier niks over kunnen melden, heel apart.
Boke_2006 schreef:Dus is het wel 20 euro per jaar !
Heb je wat linken van betalende fora die goed zijn??
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: