non-actief groep
5 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
non-actief groep
hoi,
ik zou graag een groep willen met non-actief!
en die zou ik maar 3 topics willen laten zien!
heb deze groep ook aangemaakt en enkele leden in geplaatst
maar uiteindelijk kunnen ze alles nog lezen en op alles nog reageren!
hoe kan ik dit probleem verhelpen?
dank je
ik zou graag een groep willen met non-actief!
en die zou ik maar 3 topics willen laten zien!
heb deze groep ook aangemaakt en enkele leden in geplaatst
maar uiteindelijk kunnen ze alles nog lezen en op alles nog reageren!
hoe kan ik dit probleem verhelpen?
dank je
Laatst aangepast door lmamaspraatjes op za 2 okt 2010 - 11:25; in totaal 1 keer bewerkt
Re: non-actief groep
Je moet de permissies van de groep instellen, Ga naar groepbeheer en kies dan achter de non-actief groep op de plus en min, Klik daar aan Toegang verleend bij de forums die ze mogen zien! Als het goed is moet het dan werken!
mentimjojo- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 11-09-10 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Heb je die leden in hun profiel ook op non-aktief gezet?
Ik doe het zo.
Algemeen-forum-categorie en forums en dan bij elk forum de permissies instellen.
Als je dan kiest voor uitgebreide permissies kan precies aanvinken wie wat mag zien.
Als je klaar bent kijk je bij forumpermissies of alles goed staat daar heb je in een oogopslag een totaal overzicht.
Ik doe het zo.
Algemeen-forum-categorie en forums en dan bij elk forum de permissies instellen.
Als je dan kiest voor uitgebreide permissies kan precies aanvinken wie wat mag zien.
Als je klaar bent kijk je bij forumpermissies of alles goed staat daar heb je in een oogopslag een totaal overzicht.
Je hebt dus een groep aangemaakt met non-aktief?
Maar heb je de leden ook toegevoegd tot die groep?
En heb je de permissies in die groep goed ingesteld?
Maar heb je de leden ook toegevoegd tot die groep?
En heb je de permissies in die groep goed ingesteld?
Soortgelijke onderwerpen
» Gebruiker is actief: Nee
» leden actief in 24 uur
» forum niet actief :'(
» Lid niet automatisch in groep bij 0 berichten
» Groep plaatjes en nog een vraag en nog 1 :P
» leden actief in 24 uur
» forum niet actief :'(
» Lid niet automatisch in groep bij 0 berichten
» Groep plaatjes en nog een vraag en nog 1 :P
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: