portal probleem
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
portal probleem
Late post eventueel heb de hoop opgegeven moet op bed dus maar even vragen.
Mijn forum wordt misbruik van gemaakt dus nu wil ik hem alleen voor leden hebben
Dat heb ik nu voor mekaar
http://hyperventilatie.actieforum.com/login.forum?connexion
nu wil ik boven het inloggen een welkomst boodschap maar krijg het niet voormekaar
Nu heb ik create widget gedaan maar dan zie je het niet als gast op het forum komt
Dus als ik de widget heb gemaakt dan zie je hem als je inlogged wel maar als je niet ingelogged staat niet
terwijl jede andere widgets wel ziet de standaard
hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd wat ik bedoel
(oh ja custom block maken komt niet in mijn beheerders paneel voor)
ok nu bedtijd voor mij alvast bedankt
Mijn forum wordt misbruik van gemaakt dus nu wil ik hem alleen voor leden hebben
Dat heb ik nu voor mekaar
http://hyperventilatie.actieforum.com/login.forum?connexion
nu wil ik boven het inloggen een welkomst boodschap maar krijg het niet voormekaar
Nu heb ik create widget gedaan maar dan zie je het niet als gast op het forum komt
Dus als ik de widget heb gemaakt dan zie je hem als je inlogged wel maar als je niet ingelogged staat niet
terwijl jede andere widgets wel ziet de standaard
hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd wat ik bedoel
(oh ja custom block maken komt niet in mijn beheerders paneel voor)
ok nu bedtijd voor mij alvast bedankt
Laatst aangepast door famklaassens op zo 6 jun 2010 - 8:46; in totaal 1 keer bewerkt
Re: portal probleem
dus je wilt een melding die iedereen kan lezen?
dit kun je doen door middel van ancounments.
Ga daarvoor naar je beheerderspaneel
Algemeen ---messages and mails en dan annoucments
dit kun je doen door middel van ancounments.
Ga daarvoor naar je beheerderspaneel
Algemeen ---messages and mails en dan annoucments
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Probleem met Portal
» Portal vraag [Probleem opgelost]
» Poll verschijnt niet op portal (probleem opgelost)
» Portal als Homepage ? Portal Centreren ?
» Portal
» Portal vraag [Probleem opgelost]
» Poll verschijnt niet op portal (probleem opgelost)
» Portal als Homepage ? Portal Centreren ?
» Portal
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: