Anti verveling: Waar de verveling je heen kan brengen.
2 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Anti verveling: Waar de verveling je heen kan brengen.
Hallo mensen
Ik heb inmiddels ook een forum gemaakt, genaamd "Anti-Verveling"
Dit forum is opgezet om verveling tegen te gaan en gewoon wat plezier te hebben.
Het forum is opgedeeld in onderdelen als een huis. De woonkamer waar je gesprekken, discussies, stellingen en van alles en nogwat kan op gooien. Studeerkamer, slaapkamer enzovoort zijn er ook.
Er is ook een RPG (high fantasy), een "keuken" waar recepten worden uitgewisseld en nog veel meer.
Ik zal ook gelijk toegeven dat het forum echt nog heel jong is en nog niet veel mensen heeft, zelfs al zou je geen interesse hebben je te registreren op mijn forum zou ik elk commentaar wat mijn forum aantrekkelijker kan maken ook enorm waarderen!
Ik heb inmiddels ook een forum gemaakt, genaamd "Anti-Verveling"
Dit forum is opgezet om verveling tegen te gaan en gewoon wat plezier te hebben.
Het forum is opgedeeld in onderdelen als een huis. De woonkamer waar je gesprekken, discussies, stellingen en van alles en nogwat kan op gooien. Studeerkamer, slaapkamer enzovoort zijn er ook.
Er is ook een RPG (high fantasy), een "keuken" waar recepten worden uitgewisseld en nog veel meer.
Ik zal ook gelijk toegeven dat het forum echt nog heel jong is en nog niet veel mensen heeft, zelfs al zou je geen interesse hebben je te registreren op mijn forum zou ik elk commentaar wat mijn forum aantrekkelijker kan maken ook enorm waarderen!
Re: Anti verveling: Waar de verveling je heen kan brengen.
Forum Goedgekeurd. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Standaard op de hoogte brengen UIT
» waar mag ik reclame maken?
» Waar en hoe een map instellen?
» Waar Zit De Prijs?
» Vraagje waar mag dit vermeld worden?.
» waar mag ik reclame maken?
» Waar en hoe een map instellen?
» Waar Zit De Prijs?
» Vraagje waar mag dit vermeld worden?.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: