Gebruikers bannen van bepaalde subfora
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Gebruikers bannen van bepaalde subfora
Hallo,
Ik zou graag een gebruiker willen bannen van een bepaald subforum. Maar dat deze gebruiker verder wel op de andere fora kan binnen de site. Is dit mogelijk? Zo ja, waar kan ik dit vinden in het beheerders paneel?
Mvg
Ik zou graag een gebruiker willen bannen van een bepaald subforum. Maar dat deze gebruiker verder wel op de andere fora kan binnen de site. Is dit mogelijk? Zo ja, waar kan ik dit vinden in het beheerders paneel?
Mvg
Laatst aangepast door marcel90 op di 30 maa 2010, 19:07; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Gebruikers bannen van bepaalde subfora
Bedoel je dat ze als straf worden verbannen? Of dat ze gewoon standaard het niet kunnen zien/er niet posten.
kiekeboe- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 18-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik bedoel dat ze bepaalde onderwerpen in het forum niet kunnen bezoeken. Dus niet posten of lezen
Niet, dat gaat niet... Je kan deze persoon wel in 1 aparte groep zetten en ervoor zorgen dat die bepaalde groep dat subforum niet kan zien...
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Kan dat ook met verschillende rangen? Zou wat makkelijker zijn, daar staan ze namelijk al in...
Dat gaat niet met rangen, daar zit geen permissie aan vast.
Soortgelijke onderwerpen
» Bepaalde rang bepaalde functies?
» Probleem i.v.m. bannen
» Bannen leden
» Mods bannen
» Hoe kun je het maken dat MOD’s kunnen bannen? [opgelost]
» Probleem i.v.m. bannen
» Bannen leden
» Mods bannen
» Hoe kun je het maken dat MOD’s kunnen bannen? [opgelost]
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: