Bepaalde rang bepaalde functies?
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Bepaalde rang bepaalde functies?
Hey Iedereen!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een vraagje xD.
Ik maak een forum maar wil dat leden van een gebruikersgroep maar bepaalde functies hebben in het Adminpaneel.
Kan ik dat instellen en waar kan ik dat instellen??
Groetjes,
Jobotje21
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een vraagje xD.
Ik maak een forum maar wil dat leden van een gebruikersgroep maar bepaalde functies hebben in het Adminpaneel.
Kan ik dat instellen en waar kan ik dat instellen??
Groetjes,
Jobotje21
Laatst aangepast door Jobotje21 op wo 23 feb 2011 - 19:09; in totaal 1 keer bewerkt
Job- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 27-01-10
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Bepaalde rang bepaalde functies?
Ik denk niet dat je leden toegang kunt verschaffen tot het adminpaneel zonder dat ze admin zijn.
Waarom zouden leden in je adminpaneel moeten?
Of bedoel je dat leden bepaalde functies op het forum hebben dat ze niet alles mogen lezen of beantwoorden?
Waarom zouden leden in je adminpaneel moeten?
Of bedoel je dat leden bepaalde functies op het forum hebben dat ze niet alles mogen lezen of beantwoorden?
Re: Bepaalde rang bepaalde functies?
Nee dit kan helaas niet.
Het is of helemaal Admin of niet. Moderator kan echter wel, maar die kunnen niet in het beheerderspaneel.
Het is of helemaal Admin of niet. Moderator kan echter wel, maar die kunnen niet in het beheerderspaneel.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Job- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 27-01-10
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Smily`s voor bepaalde leden.
» resultaten poll na bepaalde periode
» registreren met bepaalde email adres
» bepaalde functie werkt niet meer
» Leden activeren ----> bepaalde groep
» resultaten poll na bepaalde periode
» registreren met bepaalde email adres
» bepaalde functie werkt niet meer
» Leden activeren ----> bepaalde groep
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: