Gadgets voor forum / help graag
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Gadgets voor forum / help graag
Hey leden,
Ik zat laatst op Aquariumwereld.com te kijken, en daar zitten een paar hele gave gadgets op!
Bijvoorbeeld een balk bovenaan de pagina waar je zelf tekst in kan zetten.
Ik kan in ieder geval niet scripten, ik doe het gewoon via het Beheerderspaneel, mocht het nodig zijn.
Mvg,
Mini
Ik zat laatst op Aquariumwereld.com te kijken, en daar zitten een paar hele gave gadgets op!
Bijvoorbeeld een balk bovenaan de pagina waar je zelf tekst in kan zetten.
Ik kan in ieder geval niet scripten, ik doe het gewoon via het Beheerderspaneel, mocht het nodig zijn.
Mvg,
Mini
Re: Gadgets voor forum / help graag
Ik denk dat je dan even hier moet kijken
https://ondersteun.actieforum.com/het-uiterlijk-van-je-forum-beheren-f36/bewegende-tekst-t2644.htm
Tenminste volgens mij bedoel je dat..of begrijp ik het verkeerd?
https://ondersteun.actieforum.com/het-uiterlijk-van-je-forum-beheren-f36/bewegende-tekst-t2644.htm
Tenminste volgens mij bedoel je dat..of begrijp ik het verkeerd?
devon's mama- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 31-12-09
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Deklepstek een forum voor lotgenoten forum voor mensen met een persoonlijkheids
» Logo Voor Me Forum
» Banner voor hp forum
» Ideeën voor forum
» Sinterklaasversiering voor het forum?
» Logo Voor Me Forum
» Banner voor hp forum
» Ideeën voor forum
» Sinterklaasversiering voor het forum?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: