Geen stickys/mededeling
+2
Aggie
Jolanda
6 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Geen stickys/mededeling
Hoi.
Mijn mede admin en moderators kunnen geen sticky's maken. Waar kan dit aan liggen, bij hun permissies en forum permissies staat alles gewoon correct en kan geen rare dingen vinden?
Wie kan me helpen??
Mijn mede admin en moderators kunnen geen sticky's maken. Waar kan dit aan liggen, bij hun permissies en forum permissies staat alles gewoon correct en kan geen rare dingen vinden?
Wie kan me helpen??
Jolanda- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 36
Registratie : 05-01-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Geen stickys/mededeling
Dat is vreemd, maar dat kan er misschien aan liggen met wat ik dus ook heb. Ik heb namelijk leden die in een groep zitten, altijd paars waren en sinds een paar dagen dus geen paarse kleur meer hebben.
Ook ik heb daar niets aan verandert, ik heb ze zelfs verwijdert en terug geplaatst maar niets mag baten.
Ze zeggen dat ze ermee bezig zijn, maar ik vraag me echt af hoe lang het nog gaat duren.
Ook ik heb daar niets aan verandert, ik heb ze zelfs verwijdert en terug geplaatst maar niets mag baten.
Ze zeggen dat ze ermee bezig zijn, maar ik vraag me echt af hoe lang het nog gaat duren.
Ik heb gemerkt dat ook op mijn forum de knoppen Sticky,mededeling enz ineens weg zijn.Hoe zet je die daar terug??
kijk waar de pijl staat dan een plusje of een min en daar moet je op klikken en dan komt Mededeling , sticky en normaal te
Bij mij op het forum zijn die knoppen ook weg komen die weer terug want gebruik ze best veel .
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ja ik heb ze ook gewoon , je hebt het niet als je gewoon reageert op een topic .
Het probleem is opgelost!
je ziet het dus enkel wanneer je een topic begint...
je ziet het dus enkel wanneer je een topic begint...
Soortgelijke onderwerpen
» Ik heb geen idee waarom ik geen weblog kan aanmaken op mijn forum???.
» Balk van index mededeling
» reacties niet uitzetbaar?
» geen letters
» geen subfora
» Balk van index mededeling
» reacties niet uitzetbaar?
» geen letters
» geen subfora
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: