Forum
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Forum
Ik zou graag mijn forum verwijderen! (Waarom: Samenwerking met ander forum)
Ik heb hier al een rond gekeken en vondt dit: Beheerderspaneel > Algemeen > Forum > Forum Deletion
Ik vind dit totaal niet terug!
Kan iemand mij helpen aub !!
Bedankt alvast..
Ik heb hier al een rond gekeken en vondt dit: Beheerderspaneel > Algemeen > Forum > Forum Deletion
Ik vind dit totaal niet terug!
Kan iemand mij helpen aub !!
Bedankt alvast..
Lindsaytj- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 35
Registratie : 13-09-09 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Re: Forum
Als je de oprichter van het forum bent staat staat die link er wel degelijk. Weet je zeker dat je bij Beheerderspaneel > Algemeen onder het kopje 'Forum' kijkt?
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Forum
Ik ben de oprichter ja.. Maar het schiet me net te binnen! Ik moet inloggen onder admin zeker?
Ff zien
Ff zien
-
Registratie : 13-09-09 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
-
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe maak je van je forum een gesloten forum?
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
» Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
» Mijn forum wordt doorgelinkt naar een ander forum
» Bestaand forum veranderen in nieuw forum
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
» Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
» Mijn forum wordt doorgelinkt naar een ander forum
» Bestaand forum veranderen in nieuw forum
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: