Button Probleem...
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Button Probleem...
Hoi Hoi !
Ik wil nieuwe Buttons zetten bovenaan mijn forum..(Log in,Log out,Profiel,Faq enz..)
Ik heb dus nieuwe afbeeldingen gezet, maar die tekst blijft staan?
Screenshot:
Heb iets over het hoofd gezien?
Want als ik naar Headers & Navigatie ga, Kan ik niks veranderen...
Alvast Bedankt !
Mvg
Lindsay
Ik wil nieuwe Buttons zetten bovenaan mijn forum..(Log in,Log out,Profiel,Faq enz..)
Ik heb dus nieuwe afbeeldingen gezet, maar die tekst blijft staan?
Screenshot:
Heb iets over het hoofd gezien?
Want als ik naar Headers & Navigatie ga, Kan ik niks veranderen...
Alvast Bedankt !
Mvg
Lindsay
Lindsaytj- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 35
Registratie : 13-09-09 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Re: Button Probleem...
Lap.. Als ik iets niet vindt, En ik kom om hulp vragen,Vind ik het direct..
Het was dus 'In navigatiebalk alleen afbeeldingen weergeven' dat ik moest veranderen!
Sorry !
Mag gesloten worden :p
Het was dus 'In navigatiebalk alleen afbeeldingen weergeven' dat ik moest veranderen!
Sorry !
Mag gesloten worden :p
Lindsaytj- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 35
Registratie : 13-09-09 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: