bericht sturen vanuit je postvak
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
bericht sturen vanuit je postvak
Goeienavond,
Het lukt mij niet om vanuit m'n postvak een privebericht te sturen. Klopt dit en kan dit aangepast worden?
Het lukt mij niet om vanuit m'n postvak een privebericht te sturen. Klopt dit en kan dit aangepast worden?
Laatst aangepast door Wilma op zo 10 jan 2010 - 18:05; in totaal 1 keer bewerkt
Re: bericht sturen vanuit je postvak
Wanneer ik bovenaan t forum klik op "je hebt geen nieuwe berichten" en ik dus in m'n postvak zit, zie ik daar geen button om een nieuw bericht te sturen.
Ik zie ze idd ook niet. Volgens mij moet je dit bij layout (in het beheerderspaneel) aanpassen om de knopjes daar zichtbaar te krijgen.
Maar waar?
Ben natuurlijk al aan t zoeken geweest, maar ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik zoiets moet vinden.
Ben natuurlijk al aan t zoeken geweest, maar ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik zoiets moet vinden.
Excuses...heb het gevonden!!!
Bij pics management en dan bij het tabje buttons, stond er geen icoontje bij "nieuw" onderwerp plaatsen. Heb er 1 gekozen en nu doet hij het wel!
Bij pics management en dan bij het tabje buttons, stond er geen icoontje bij "nieuw" onderwerp plaatsen. Heb er 1 gekozen en nu doet hij het wel!
Soortgelijke onderwerpen
» Bericht naar iedereen sturen
» Hoe maak je iets dat moderators bijvoorbeeld berichten kunnen sturen.
» Achtergrond Index Bericht en Login bericht
» een bericht 'sharen'?
» Link niet naar nieuwe tabblad sturen
» Hoe maak je iets dat moderators bijvoorbeeld berichten kunnen sturen.
» Achtergrond Index Bericht en Login bericht
» een bericht 'sharen'?
» Link niet naar nieuwe tabblad sturen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: