probleempje bij stijl
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
probleempje bij stijl
Beste mensen ,sorry dat ik op deze dag een vraag stel maar zit met een iritand probleempje bij men nieuwjaarsstijl.
Ik heb dus de nieuwe stijl Golden new year by Kyouri geinstaleerd maar nu heb ik overal zo'n dingetjes staan van photobucket dat wat bovenaan staat staat ook bij de berichten die gepost zijn en dan overal zo dat blauw met upgrade to pro today .
Het maakt het forum zo slordig !
Kan ik daar wat aan veranderen ? ik heb al eens aan het zien geweest bij het beheerderspaneel in display maar vind het niet zo terug.
Hier een print van wat er bovenaan het forum staat en telkens op die balkjes staat .
Ik hoop dat er een oplossing voor is want het is een zeer mooie stijl .
http://wijziengraagkids.actieforum.com/index.htm is mijn forum
Ik heb dus de nieuwe stijl Golden new year by Kyouri geinstaleerd maar nu heb ik overal zo'n dingetjes staan van photobucket dat wat bovenaan staat staat ook bij de berichten die gepost zijn en dan overal zo dat blauw met upgrade to pro today .
Het maakt het forum zo slordig !
Kan ik daar wat aan veranderen ? ik heb al eens aan het zien geweest bij het beheerderspaneel in display maar vind het niet zo terug.
Hier een print van wat er bovenaan het forum staat en telkens op die balkjes staat .
Ik hoop dat er een oplossing voor is want het is een zeer mooie stijl .
http://wijziengraagkids.actieforum.com/index.htm is mijn forum
sandravd- Nieuw Forumlid
Leeftijd : 43
Registratie : 23-04-09 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Re: probleempje bij stijl
Deze stijl gebruikt enkele achtergrondafbeeldingen die op een Photobucket-account staan waarvan de maximale bandbreedte is overschreden. Dit is een onhandigheid in de stijl en daar is niet zo veel aan te doen.
Wel zou je kunnen proberen de betreffende afbeeldingen te verwijderen via Beheerderspaneel > Display > Pictures and Colors > Pics management. Zo ben je in ieder geval van die Photobucket-foutmeldingen af.
Wel zou je kunnen proberen de betreffende afbeeldingen te verwijderen via Beheerderspaneel > Display > Pictures and Colors > Pics management. Zo ben je in ieder geval van die Photobucket-foutmeldingen af.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
oke dankje wel ik zal het eens proberen .
alvast een spetterend eindejaar en een even goed begin
alvast een spetterend eindejaar en een even goed begin
sandravd- Nieuw Forumlid
Registratie : 23-04-09 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Bij display heb ik allerlei al proberen weg te doen maar het lukt me zo precies toch niet :s
sandravd- Nieuw Forumlid
Het is gelukt bij display pics and management colors en dan cascading style sheet bij die lijst heb ik overal waar er dingen van photobucket stonden weg gedaan en zo is alles weg dus dit mag toe
sandravd- Nieuw Forumlid
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» probleempje
» een klein probleempje
» Probleempje met portal.
» Probleempje met uitloggen
» Oeps....stijl weg
» een klein probleempje
» Probleempje met portal.
» Probleempje met uitloggen
» Oeps....stijl weg
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: