Oeps....stijl weg
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Oeps....stijl weg
Ik wilde net upgraden naar de phpbb3
Wilde iets aanpassen en klik verkeerd.
Weg is mijn stijl.
Hoe kan ik dit evt terug zetten
Wie o wie kan me helpen.
> slytherin78 hier: link gecencureerd, alleen via het profiel is eruit gehaald <
Edit, Via back-up gaat niet
Kan geen datum selecteren
Wilde iets aanpassen en klik verkeerd.
Weg is mijn stijl.
Hoe kan ik dit evt terug zetten
Wie o wie kan me helpen.
> slytherin78 hier: link gecencureerd, alleen via het profiel is eruit gehaald <
Edit, Via back-up gaat niet
Kan geen datum selecteren
Re: Oeps....stijl weg
wat je zou kunnen proberen is het volgende..
beheerderspaneel
display
skin management ----------> re the theme
beheerderspaneel
display
skin management ----------> re the theme
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: