bewegende banner
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
bewegende banner
ik had een animatiebanner gemaakt voor de layout van het forum maar deze beweegt niet meer bij het uploaden op het forum
is het misschien niet mogelijk een bewegende banner te zetten???
veel liefs Lin
is het misschien niet mogelijk een bewegende banner te zetten???
veel liefs Lin
Mahicary- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 43
Registratie : 10-04-09 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Re: bewegende banner
Als je hem bv. uploade op www.imageshack.us
Dan zou hij wel moeten werken, als hij bewegend is.
Ik upload altijd al mijn afbeeldingen (vast & bewegend) op Imageshack en alles was altijd al perfect
Dan zou hij wel moeten werken, als hij bewegend is.
Ik upload altijd al mijn afbeeldingen (vast & bewegend) op Imageshack en alles was altijd al perfect
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
zal het eens proberen
nu de banners in het onderschrift is geen probleem hé, tis de banner voor de layout da'k problemen mee heb. heb hem al geupload op photobucket maar werkt dus niet.; zal image nog es proberen ook
nu de banners in het onderschrift is geen probleem hé, tis de banner voor de layout da'k problemen mee heb. heb hem al geupload op photobucket maar werkt dus niet.; zal image nog es proberen ook
Mahicary- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 10-04-09 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Mahicary- Nieuw Forumlid
-
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Mahicary- Nieuw Forumlid
-
dit is de eigenschap van je banner,
https://i.servimg.com/u/f18/12/58/05/04/kerstb17.jpg
anders probeer even om via wat anders te uploaden
https://i.servimg.com/u/f18/12/58/05/04/kerstb17.jpg
anders probeer even om via wat anders te uploaden
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Mahicary- Nieuw Forumlid
-
geluktttttttttt ik deed dus telkens upload a picture en dan de url en dat is denk ik de fout geweest.. mercikes x
Mahicary- Nieuw Forumlid
-
susie schreef:je moet de banner wel als .gif uploaden, anders beweegt het idd niet.
Kleine aanvulling, .png kan ook.
Maar .gif is altijd het beste resultaat Dat is mijn mening. Maar als je dit weer een keer krijgt dan moet je even naar tinypic.com gaan en als hij dan klaar is met uploaden dan de link voor layouts nemen en in je forumbeheer plakken. (Zo doe ik het altijd )
probleem opgelost, slotje erop.
probleem opgelost, slotje erop.
Gast- Gast
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: