Banner.
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Banner.
Goedeavond ik heb een leuke forumstyle maar die banner is ook wel goed alleen ik wil graag de naam van mijn forum in hebben,wie zou zo vriendelijk willen zijn omdat voor mij tedoen?.
Vriendelijke groet,
Jennifer32
Vriendelijke groet,
Jennifer32
Laatst aangepast door Jennifer32 op ma 12 sep 2011 - 22:09; in totaal 1 keer bewerkt
Jennifer32- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 45
Registratie : 21-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Banner.
stuur maar naar mij en wat wil je er precies in met welke kleur
zal ik het regelen voor je
ik zal je even pb voor het email adres
zal ik het regelen voor je
ik zal je even pb voor het email adres
Jennifer32- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 45
Registratie : 21-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: