Dimensies van een Header
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Dimensies van een Header
Oke, nou ik heb dus een header....maar hij komt niet op de juiste manier in beeld. Helaas.
Dit is mijn header.
Hoe krijg ik nou fatsoenlijk geplaatst?
Dit is mijn header.
Hoe krijg ik nou fatsoenlijk geplaatst?
Re: Dimensies van een Header
Je wil hem centreren, veronderstel ik.
Dit kan je heel gemakkelijk doen.
Beheerderspaneel >> Display >> "Headers & Navigatie" >> Daar zie je staan 'Positie van het logo' en daar kan je aanduiden 'Gecentreerd'
forum gesloten, forumlink werk niet meer
Dit kan je heel gemakkelijk doen.
Beheerderspaneel >> Display >> "Headers & Navigatie" >> Daar zie je staan 'Positie van het logo' en daar kan je aanduiden 'Gecentreerd'
forum gesloten, forumlink werk niet meer
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: