Header probleem
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Header probleem
Hi,
Ik heb wat problemen met de Header van mijn forum.
Ik wil gewoon dat mijn Header goed past, zonder het logo te gebruiken...
Ik zal het proberen uit te leggen doormiddel van foto's:
Ik wil het graag zo hebben:
Op dit moment kom ik al erg in de buurt (zie ook de bovenste foto). Ik heb het logo zo aangepast aan de header, alsof het lijkt dat het gewoon 1 goedlopende header is. Dit werkt wel goed in Firefox, maar in IE ziet het er al gouw minder goed uit (zie foto hier onder). Het wordt zelfs heel erg lelijk als je een breedbeeld scherm gebruikt.
Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn header gewoon eruit ziet zoals de eerste foto? Ik neem aan dat je wat moet veranderen bij CSS (hoogte en breedte header). Maar ik weet niet hoe ik dat moet doen:(
Want als ik geen logo gebruik, krijg ik dit:
En dat wil ik niet
Wie kan mij helpen? Alvast bedankt
Ik heb wat problemen met de Header van mijn forum.
Ik wil gewoon dat mijn Header goed past, zonder het logo te gebruiken...
Ik zal het proberen uit te leggen doormiddel van foto's:
Ik wil het graag zo hebben:
Op dit moment kom ik al erg in de buurt (zie ook de bovenste foto). Ik heb het logo zo aangepast aan de header, alsof het lijkt dat het gewoon 1 goedlopende header is. Dit werkt wel goed in Firefox, maar in IE ziet het er al gouw minder goed uit (zie foto hier onder). Het wordt zelfs heel erg lelijk als je een breedbeeld scherm gebruikt.
Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn header gewoon eruit ziet zoals de eerste foto? Ik neem aan dat je wat moet veranderen bij CSS (hoogte en breedte header). Maar ik weet niet hoe ik dat moet doen:(
Want als ik geen logo gebruik, krijg ik dit:
En dat wil ik niet
Wie kan mij helpen? Alvast bedankt
Re: Header probleem
De snelste oplossing is als je als logo een transparante GIF gebruikt met dezelfde hoogte als je logo.
Ik heb er even één voor je gemaakt: https://i.servimg.com/u/f34/11/27/74/46/logo10.gif
Ik heb er even één voor je gemaakt: https://i.servimg.com/u/f34/11/27/74/46/logo10.gif
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: