'Weblog' stijl.
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
'Weblog' stijl.
Toch snap ik niet hoe je dat doet.. het begin van dit forum..
Het ziet er super uit.. ik wil het ook.. maar krijg het niet voor elkaar..
Het ziet er super uit.. ik wil het ook.. maar krijg het niet voor elkaar..
Re: 'Weblog' stijl.
Als je deze topic doorleest dan moet het wel lukken heb het in me mededeling uitgelegd.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Die heb ik idd gelezen.. in ook zo ingesteld.. maar het forum blijft er uit zien als een forum...
Je moet ook je onderdeel instellen als Weblog de bovenste optie.
Heb je ook bij Modules de Weblog functie geactiveerd anders werkt het niet.
Heb je ook bij Modules de Weblog functie geactiveerd anders werkt het niet.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Welke forumsectie moet dit hebben JoyceV? Anders kom ik even op je forum langs en stel het even in als je me dan even admin kan maken?
Want ik vind het vreemd dat je de uitleg gevolgd had en het niet werkt.
Want ik vind het vreemd dat je de uitleg gevolgd had en het niet werkt.
Joost- Beheerder
-
Ben er van overtuigd.. hihi dat jij t goed uitlegt.. maar dat ik/wij zo'n dozen zijn.. haha heb ook nog probleempje met de kalender.. mss dat je daar ook naar kunt kijken.. http://marcusvanteijlingen.yourforumlive.com/
Kom maar even langs... dan maak ik je adm.. Groetjes Joyce
Kom maar even langs... dan maak ik je adm.. Groetjes Joyce
Soortgelijke onderwerpen
» Veranderen van stijl
» Probleem met Weblog layout & style
» probleempje bij stijl
» stijl exporteren
» Wat voor stijl is dit
» Probleem met Weblog layout & style
» probleempje bij stijl
» stijl exporteren
» Wat voor stijl is dit
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: