Nederlands Ondersteuningsforum :
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

+31
Rising sun
famklaassens
pspmamas
steven
Gill
Jole
Dorien
conny
coby
Tim
Martine
pspboefjes
dukendam
CarlaH
Jolanda
Fleur
Joost
an
sandravd
Moreeke28
jellebelleke
maan
Kazimi
burton560
kiekeboe
Coriena
Lia
Karin
susie
Aggie
wodan
35 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Opgeloste Topic [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van wodan ma 31 aug 2009 - 21:56

Eerste onderwerp bericht herinnering :

ik kan niet meer op mijn eigen forum komen
als beheerder
hij geeft mijn forum niet eens weer
wat kan dit zijn
anderen kunnen wel onder mijn naam inloggen

slytherin78 hier, alleen dit topic is toegestaan nieuwe topics hierover worden per direct gesloten en word er verwezen naar dit topic!

Terug naar boven Terug naar beneden

avatar

wodan
Nieuw Forumlid

Berichten : 2
Registratie : 31-01-09

Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid

http://wodan.actieforum.com/index.htm



wodan is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van Aggie di 20 okt 2009 - 13:53

Echt belachelijk, als het niet kan.. dan houdt het op? Ik ben inderdaad gewoon al mijn foto's kwijt terwijl er staat dat er 18 foto's moeten zijn. En in andere mappen nog meer, en ik heb pro... dus voel me nu helemaal soort van je weet wel.

Een back-up kan ik niet terug zetten, omdat ik het wachtwoord gewoon niet meer weet. En dat kan ook niet herstelt worden?

Nou ja ik zie het wel, vind het een beetje vaag... door hun toedoen ben je eigenlijk bijna van alles kwijt en kunnen ze het niet eens goed herstellen. Zijn er wel goede back-ups gemaakt? :S

Terug naar boven Terug naar beneden

Aggie

Aggie
Mega Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 687
Registratie : 14-06-07

Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
500 berichten of meer gepost
Je hebt 500 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://www.aquariumwereld.com



Aggie is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van Tim di 20 okt 2009 - 14:12

Ja hallo, dit is een gratis forumhost, dus als er een keertje zoiets misgaat heb je dat maar te accepteren. En het zijn maar achttien foto's, dat is niet het einde van de wereld. Als het er nou driehonderd waren, oke... En het is ook niet zo dat IEDEREEN ALLES kwijt is he. Het zijn gewoon bepaalde fora waarbij er bepaalde dingen verloren zijn gegaan. Bovendien doen ze dat niet bewust. "Hihi, nu zijn ze lekker hun plaatjes kwijt." Dit hebben ze zelf ook niet gewild.

Dat je het wachtwoord kwijt bent is je eigen schuld. Daar kan forumotion ook niets aan doen.

Terug naar boven Terug naar beneden

avatar

Tim
Nieuw Forumlid

Man
Berichten : 43
Registratie : 02-10-09

Lid sinds +10 jaar
U bent al meer dan 10 jaar lid
200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://timmyeatworld.actieforum.com



Tim is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van Aggie di 20 okt 2009 - 15:38

Tim, wat denk je zelf? Dat ik achterlijk ben of zo? Een gratis forum host of niet? Voor de galerij kan je zelfs meer betalen voor meer ruimte wat ik zelfs gedaan heb.

De problemen kennen we nu onderhand wel, daarbij vind ik het met de avatars en smilies niet erg, dat is zo gedaan! Het probleem gaat echter om de GALERIJ!

Ik kan met de galerij nu helemaal niets, opnieuw plaatjes uploaden werkt ook niet. Het zijn niet alleen 18 foto's!! 18 foto's van 1 album, wat ik dus ook zeg.... en ik kan doen wat ik wil, maar het haalt niets uit.

Dus voortaan even normaal doen aub! Want als je de admin WW wijzigt op je forum is dus heel wat anders dan de andere ww... (die je dus gebruikt voor back-up terug zetten enzo). En dat zit dus niet in 1, wat ik dus wel verwacht had. Beter lezen he jongen... ipv gelijk maar meteen aan te vallen, omdat ik iets zeg wat jij niet kan hebben.

Ik heb in TOTAAL 62 foto's in de galerij staan en die gewoon pleitte zijn en opnieuw uploaden niet werkt! En ga even lekker lezen jongen op het Engelse supportforum, dan lees je dat echt VEEL meer mensen precies hetzelfde probleem als ik hebben en ook een aantal hetzelfde hier.

(ik zei namelijk dat er in andere mappen nog meer waren... dus houdt in geen 18 in totaal he).

Eerst was er met terug zetten niets aan de hand en dan in ene krijgen we dit, de avatars zijn al terug in hun galerijtje. De leden moeten opnieuw weer hun avatar plaatsen en ik ben met smilies bezig.

Wat ik gewoon erg vind is dat de hele galerij gewoon naar de knoppen is en ik daar niets aan kan veranderen. Is dat moeilijk te bevatten? Schijnbaar dus wel.

Daarbij kan ik dus wel zien dat er nog 62 foto's zijn, maar die zijn gewoon niet zichtbaar! Ze zijn weg.. en dan krijg ik hier te lezen dat ze gewoon niet terug te zetten zijn, dan moet je het maar opnieuw uploaden! Sorry maar daar kan ik boos over worden, want het pikt ruimte in maar er is niets :') ja dat kan natuurlijk ook.
Dus moet je alles verwijderen en opnieuw doen.. en wat als het in ene wel lukt dan staat het er dubbel op. Je weet niet eens wanneer ze klaar zijn met van alles.

En als je goed leest zijn de problemen vooral bij Galerij pro <--- wat wij dus hebben!

Terug naar boven Terug naar beneden

Aggie

Aggie
Mega Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 687
Registratie : 14-06-07

Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
500 berichten of meer gepost
Je hebt 500 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://www.aquariumwereld.com



Aggie is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van Gill di 20 okt 2009 - 17:13

1."erreur 500" (forum verschijnt niet),
Dat probleem heb ik met mijn forum...
Da's alles ;o

Terug naar boven Terug naar beneden

Gill

Gill
Actief Forumlid

Man
Berichten : 290
Leeftijd : 30
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja

200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://www.google.be



Gill is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van susie di 20 okt 2009 - 17:21

Hoi GIll,

hopelijk heb je hier wat aan.

RE: A solution found for the servers!
A new tip is now possible to fix the blank page (error 500) :

Simply go to http://yourforumaddress.com/admin and browse through Display > templates > and browse all templates categories where you've got customized templates WITHOUT touching them, and it will simply be fixed.

For all other users that had customized templates, you can now use them freely again

Terug naar boven Terug naar beneden

susie

susie
Superactief Forumlid

Vrouw
Berichten : 1361
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07

Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
1000 berichten of meer gepost
Je hebt 1000 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Oud Actieforum Medewerker
Deze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://zwemclublosser.actieforum.com/



susie is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van Aggie wo 21 okt 2009 - 12:54

Voor iedereen die Galerij PRO hebben! De credits zijn als goed is gisteren terug gestort op je forum!

Alleen de credits die je gebruikt hebt voor de galerij uiteraard, niet voor andere zaken!

En helaas is het maar het beste om de foto's die het niet meer doen te verwijderen en helemaal op nieuw te beginnen.

Terug naar boven Terug naar beneden

Aggie

Aggie
Mega Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 687
Registratie : 14-06-07

Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
500 berichten of meer gepost
Je hebt 500 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://www.aquariumwereld.com



Aggie is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van Tim wo 21 okt 2009 - 13:57

Aggie schreef:Tim, wat denk je zelf? Dat ik achterlijk ben of zo?
Je bewijst het tegendeel anders niet. Is Aggie soms een verkorte voor agressief of zo?

Gelukkig reageer je tegen het einde van je bericht een stuk rustiger. I love you

Aggie schreef: Een gratis forum host of niet? Voor de galerij kan je zelfs meer betalen voor meer ruimte wat ik zelfs gedaan heb.

De problemen kennen we nu onderhand wel, daarbij vind ik het met de avatars en smilies niet erg, dat is zo gedaan! Het probleem gaat echter om de GALERIJ!

Ik kan met de galerij nu helemaal niets, opnieuw plaatjes uploaden werkt ook niet. Het zijn niet alleen 18 foto's!! 18 foto's van 1 album, wat ik dus ook zeg.... en ik kan doen wat ik wil, maar het haalt niets uit.
Dat zuigt en is jammer.

Aggie schreef:Dus voortaan even normaal doen aub!
Probeer anders je eigen advies op te volgen en normaal te reageren. Je gaat helemaal uit je dak als iemand een beetje een directe reactie geeft, maar begint zelf meteen te schelden en te doen. En dan ben je ook nog eens staff hier. Lekkere reclame maak je dan...

Aggie schreef:Want als je de admin WW wijzigt op je forum is dus heel wat anders dan de andere ww... (die je dus gebruikt voor back-up terug zetten enzo). En dat zit dus niet in 1, wat ik dus wel verwacht had.
Dat is inderdaad niet logisch, maar dan nog had je daar een mailtje van gekregen en die moeten bewaren. (Ik ga er in ieder geval vanuit dat je daar een mailtje van hebt (gehad). Die heb ik in ieder geval nog wel.)

Aggie schreef:Beter lezen he jongen... ipv gelijk maar meteen aan te vallen, omdat ik iets zeg wat jij niet kan hebben.

Volgens mij draai je de boel behoorlijk om.

Aggie schreef:Ik heb in TOTAAL 62 foto's in de galerij staan en die gewoon pleitte zijn en opnieuw uploaden niet werkt! En ga even lekker lezen jongen op het Engelse supportforum, dan lees je dat echt VEEL meer mensen precies hetzelfde probleem als ik hebben en ook een aantal hetzelfde hier. (ik zei namelijk dat er in andere mappen nog meer waren... dus houdt in geen 18 in totaal he)
Volgens Typlo zou dat uploaden gewoon moeten werken. Als dat niet werkt kan je dat melden in dat ene topic waar je aldaar al eerder postte. En je krijgt je credits voor de foto's terug, jeej! Maar dat wist je inmiddels al. (p.s. "I say it wrong" is incorrect. Dat moet I said it wrong zijn. Verleden tijd)

Aggie schreef:Eerst was er met terug zetten niets aan de hand en dan in ene krijgen we dit, de avatars zijn al terug in hun galerijtje. De leden moeten opnieuw weer hun avatar plaatsen en ik ben met smilies bezig.
Wat ik gewoon erg vind is dat de hele galerij gewoon naar de knoppen is en ik daar niets aan kan veranderen. Is dat moeilijk te bevatten? Schijnbaar dus wel.
Schijnbaar is het voor jou heel erg moeilijk te bevatten dat er dingen mis zijn gegaan bij de verhuizing en dat ze er niets aan kunnen doen. Shit happens. Als je gewoon wat geduld hebt werken die functies vanzelf wel weer, net als dat met de avatars en de smileys ook gebeurde.

Aggie schreef:Daarbij kan ik dus wel zien dat er nog 62 foto's zijn, maar die zijn gewoon niet zichtbaar! Ze zijn weg.. en dan krijg ik hier te lezen dat ze gewoon niet terug te zetten zijn, dan moet je het maar opnieuw uploaden! Sorry maar daar kan ik boos over worden, want het pikt ruimte in maar er is niets :') ja dat kan natuurlijk ook.
Wel vreemd, inderdaad, dat het nog wel ruimte inpikt terwijl de foto's zelf verloren zijn gegaan als je de berichten op het Engelse supportforum moet geloven. Is dat net zoiets als eerst met de smileys ook was? Dat je alleen de naam die je voor de smiley op had gegeven ziet staan, maar dat het plaatje zelf niet werkt? Misschien kan je de foto's (als alles weer werkt) op de zelfde plek weer uploaden. Hopelijk scheelt dat dan heel wat aanpaswerk voor je Wink

Aggie schreef:Dus moet je alles verwijderen en opnieuw doen.. en wat als het in ene wel lukt dan staat het er dubbel op. Je weet niet eens wanneer ze klaar zijn met van alles.
Nee, dat weten ze zelf ook niet. Dat soort dingen zijn nou eenmaal lastig te voorspellen. Heb geduld en alles komt weer goed.

Terug naar boven Terug naar beneden

avatar

Tim
Nieuw Forumlid

Man
Berichten : 43
Registratie : 02-10-09

Lid sinds +10 jaar
U bent al meer dan 10 jaar lid
200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://timmyeatworld.actieforum.com



Tim is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van Gill wo 21 okt 2009 - 18:48

susie schreef:
Simply go to http://yourforumaddress.com/admin and browse through Display > templates > and browse all templates categories where you've got customized templates WITHOUT touching them, and it will simply be fixed.

For all other users that had customized templates, you can now use them freely again

Wat bedoel je hiermee? Nederlands Razz

Terug naar boven Terug naar beneden

Gill

Gill
Actief Forumlid

Man
Berichten : 290
Leeftijd : 30
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja

200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://www.google.be



Gill is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van dukendam wo 21 okt 2009 - 19:15

Vervolgbericht franse forum mbt overlast vanwege de verhuizing.

Beste gebruikers

We hebben al enige tijd last van onderbrekingen en vertragingen voornamelijk veroorzaakt door een nieuwe leverancier van oplossingen voor serverproblemen. Deze leverancier was ons aanbevolen door de beste IBM-ingenieurs met als taak het anticiperen op en optimaliseren van de uitbreiding van de forumcapaciteit en dus van onze servers.

Wij hebben bittere spijt van deze keuze van leverancier die op dit moment en na meerdere dagen van onderzoek en ontwikkeling niet in staat is ons een stabilele oplossing te leveren.

Daarom hebben wij besloten deze leverancier te verlaten en gekozen voor een andere van wereldfaam. Deze verandering zal de komende uren zijn beslag krijgen en wij hebben vertrouwen op een goede uitkomst van deze keuze.

Deze nieuwe servers zijn "super-presterend" en zullen u geven wat wij u beloofd hebben: snellere forums, meer presterend, een volledige beschikbaarheid van dienst en een verbeterde veiligheid voor uw datasets.

Nogmaals sorry voor de ondergane overlast, wij begrijpen volledig de irritatie die ontstaan is door al die tegenslag.

Terug naar boven Terug naar beneden

dukendam

dukendam
Nieuw Forumlid

Berichten : 16
Registratie : 05-09-09

Lid sinds +10 jaar
U bent al meer dan 10 jaar lid
200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://dukendam.forumactief.com/



dukendam is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van dukendam wo 21 okt 2009 - 19:22

OP het franse forum staat een bericht dat ze de nieuwe leverancier, die nota bene door IBM was aanbevolen, maar die al weken problemen had met instaleren en optimaliseren, er uitgezet hebben en een nieuwe leverancier van wereldfaam hebben gekozen. Ze hebben goed vertrouwen in de nieuwe keuze, en hopen dat op korte termijn alles weer in orde zal zijn, beter en sneller, met betrouwbare dienstverlening en grotere veiligheid voor de data.
Vervolgens kwam er een laatste bericht:
"Forumactif: un geste pour vos forums.
Chers utilisateurs,
Suite aux incidents qui se sont déroulé ces derniers jours, nous avons décidé de faire un geste envers tous nos utilisateurs.
Nous désactiverons la publicité sur vos forums pour un temps indéterminé.
Ensuite, nous allons doubler l’espace de stockage par défaut de la galerie qui passe de 10MB à 20MB pour tous vos forums.
Veuillez encore nous excuser pour les désagréments subis ces derniers jours.
Cordialement,
L’équipe Forumactif."
VERTAALD:
Forumactif: een gebaar voor uw forums.
Beste gebruikers,
Vanwege de incidenten die de laatste dagen opgetreden zijn, hebben wij besloten een gebaar te maken naar al onze gebruikers.
WE sluiten voor onbepaalde tijd alle reclame op onze forums.
Vervolgens gaan we de standaardopslagcapaciteit van de fotogalerijen verdubbelen van 10 MB naar 20 MB voor alle forums.
Wij bieden nogmaals onze excuses aan voor de overlast van de laatste dagen.
Hartelijke groeten, team Forumactif"

Ik weet niet of dat ook van toepassing is op de Nederlandse forums.


Laatst aangepast door dukendam op wo 21 okt 2009 - 19:22; in totaal 1 keer bewerkt

Terug naar boven Terug naar beneden

dukendam

dukendam
Nieuw Forumlid

Berichten : 16
Registratie : 05-09-09

Lid sinds +10 jaar
U bent al meer dan 10 jaar lid
200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://dukendam.forumactief.com/



dukendam is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van Aggie wo 21 okt 2009 - 19:22

Een extra bericht is te lezen bij mededelingen. We krijgen ter compensatie toch 2 leuke extraatjes..

https://ondersteun.actieforum.com/mededelingen-en-updates-f2/een-compensatie-voor-jullie-forums-t2499.htm

Dus Dukendam.. je was net een paar seconden voor, maar dit staat al hier op het forum. Wil je het even bij de staff houden om informatie te verschaffen? Anders komt echt alles door elkaar heen te staan.

Terug naar boven Terug naar beneden

Aggie

Aggie
Mega Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 687
Registratie : 14-06-07

Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
500 berichten of meer gepost
Je hebt 500 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://www.aquariumwereld.com



Aggie is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van dukendam wo 21 okt 2009 - 19:41

Aggie, oké.
Dat brengt mij meteen bij de volgende vragen:

Welk forum is de primaire bron (bron-forum): het franse of het engelse forum der forums?
Gelden berichten op het bronforum automatisch ook voor het nederlandse forum?

Terug naar boven Terug naar beneden

dukendam

dukendam
Nieuw Forumlid

Berichten : 16
Registratie : 05-09-09

Lid sinds +10 jaar
U bent al meer dan 10 jaar lid
200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://dukendam.forumactief.com/



dukendam is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van Aggie wo 21 okt 2009 - 20:43

Uiteraard is primair Frans, want Forumotion zit in Frankrijk. Maar lang niet iedereen kent Frans dus is de primaire bron dan Engels. Zoals voor mij, het is voor mij te lang geleden dat ik Frans heb gehad, mijn Engels is gewoon beter.

Op het Engelse forum zal Typlo ook gelijk de informatie verschaffen als het bekend is en daar halen wij het dan meteen vandaan. Zover ik het weet haalt Slytherin het wel van de Franse supportforum.

Uiteraard gelden de berichten van het Franse of Engelse support ook gelijk voor het Nederlandse support. Forumotion en Actieforum is één.

Toen Typlo had verteld dat de mensen met galerij pro de credits ervoor terug kregen, ben ik uiteraard gaan kijken of het bij mij ook zo is en dit is ook zo.

Daarom heb ik het ook meteen hier vertelt, zodat de rest het ook weet. Ook met het nieuwtje waar jij mee kwam wist ik al Wink en had ik al lang hier op het forum geplaatst (te zien op het portaal).

Terug naar boven Terug naar beneden

Aggie

Aggie
Mega Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 687
Registratie : 14-06-07

Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
500 berichten of meer gepost
Je hebt 500 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://www.aquariumwereld.com



Aggie is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van dukendam do 22 okt 2009 - 20:36

Bedankt Aggie, ... al (mee)doende leert men.

Terug naar boven Terug naar beneden

dukendam

dukendam
Nieuw Forumlid

Berichten : 16
Registratie : 05-09-09

Lid sinds +10 jaar
U bent al meer dan 10 jaar lid
200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://dukendam.forumactief.com/



dukendam is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van Aggie ma 26 okt 2009 - 13:32

Vandaag weer een server error, kan dus zijn dat ze nu met de updates bezig zijn.

Op het Engelse supportforum hoor ik er ook veel geklaag over, houdt hoop Wink we zullen zo snel mogelijk een antwoord krijgen.

Terug naar boven Terug naar beneden

Aggie

Aggie
Mega Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 687
Registratie : 14-06-07

Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
500 berichten of meer gepost
Je hebt 500 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://www.aquariumwereld.com



Aggie is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van susie ma 26 okt 2009 - 16:50

Dear users,

Forumotion has the pleasure to announce you that all beta-tests for our new update are finished.

The update is now imminent! It has been thought to increase your forums traffic, by using innovating technologies.
The aim is to bring you the max of visitors!

We are proud to reveal some minors functionalities that will be added :


•A new category in your admin panel called "Forum promotion" where you will be able to invite your friends from webmails, social networks or even a direct invit from a form.


•You can now choose your homepage : forum index, portal, or a HTML page


•Auto-subscribe to a group : a member will now be able to join automatically a group, regarding the post limit fixed by the admin.


•Topic description display : the possibility to add a description for a topic


•Possibility to add directly your own Google Analytics code in the admin panel, without going through the templates.


•...etc.



For more details and the major functionalities, check out your forum very soon, when the update is officially launched

Best,
Typlo



-----------------

Terug naar boven Terug naar beneden

susie

susie
Superactief Forumlid

Vrouw
Berichten : 1361
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07

Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
1000 berichten of meer gepost
Je hebt 1000 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Oud Actieforum Medewerker
Deze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://zwemclublosser.actieforum.com/



susie is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van burton560 do 29 okt 2009 - 20:20

heeft iemand deze bovenstaande update`s al gevonden ???

gr gerard

Terug naar boven Terug naar beneden

burton560

burton560
Nieuw Forumlid

Man
Berichten : 34
Leeftijd : 48
Registratie : 01-08-08

200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://abskitcarforum.actieforum.com/admin/index.



burton560 is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van jellebelleke do 29 okt 2009 - 20:24

Nee, maar staat ook very soon...dus geduld

Terug naar boven Terug naar beneden

jellebelleke

jellebelleke
Nieuw Forumlid

Vrouw
Berichten : 14
Registratie : 04-10-09

Lid sinds +10 jaar
U bent al meer dan 10 jaar lid
200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://psppictures.forumotion.com/forum.htm



jellebelleke is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van burton560 do 29 okt 2009 - 20:30

nog even wachten dan ,ik liep al te zoeken Embarassed

Terug naar boven Terug naar beneden

burton560

burton560
Nieuw Forumlid

Man
Berichten : 34
Leeftijd : 48
Registratie : 01-08-08

200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://abskitcarforum.actieforum.com/admin/index.



burton560 is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van jellebelleke vr 30 okt 2009 - 13:19

Ze staan er nu

alleen jammer dat die compensatie van geen reclame erboven maar 9 dagen geduurd heeft
ik heb weer reclame erboven

Terug naar boven Terug naar beneden

jellebelleke

jellebelleke
Nieuw Forumlid

Vrouw
Berichten : 14
Registratie : 04-10-09

Lid sinds +10 jaar
U bent al meer dan 10 jaar lid
200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://psppictures.forumotion.com/forum.htm



jellebelleke is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van Aggie vr 30 okt 2009 - 13:27

Oké dat schiet niet op, ik zal eens zoeken of meerdere dit probleem hebben en wat Typlo erop zegt.

De updates zijn inderdaad geïnstalleerd.

Terug naar boven Terug naar beneden

Aggie

Aggie
Mega Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 687
Registratie : 14-06-07

Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
500 berichten of meer gepost
Je hebt 500 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://www.aquariumwereld.com



Aggie is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van Joost vr 30 okt 2009 - 18:44

Nice updates hoor! Ik zag deze net hierzo. [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober* - Pagina 6 Icon_razz
Is wel een hele verbetering scheelt weer leden toevoegen op je forum! [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober* - Pagina 6 Icon_biggrin


[ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober* - Pagina 6 121910
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober* - Pagina 6 210610



[ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober* - Pagina 6 PiUYHC2 Facebook | [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober* - Pagina 6 X10 X (Twitter)

Terug naar boven Terug naar beneden

Joost

Joost
Beheerder
Beheerder

Man
Berichten : 5764
Leeftijd : 32
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja

1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerd
Wanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
Medewerker award
Je verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum
1000 berichten of meer gepost
Je hebt 1000 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

https://ondersteun.actieforum.com/



Joost is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van Aggie vr 30 okt 2009 - 19:05

Slytherin maak je niet een fout? Ik denk dat het eerder scheelt om leden toe te voegen in een groep, omdat dit nu automatisch kan.

Terug naar boven Terug naar beneden

Aggie

Aggie
Mega Actief Forumlid

Vrouw
Berichten : 687
Registratie : 14-06-07

Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
500 berichten of meer gepost
Je hebt 500 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://www.aquariumwereld.com



Aggie is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van Coriena vr 30 okt 2009 - 19:17

updates binnen snap ook nog niet alles, maar dat vogel ik wel weer uit Very Happy
Maar inderdaad de reclame is weer terug Sad

Terug naar boven Terug naar beneden

Coriena

Coriena
Forumlid

Vrouw
Berichten : 52
Leeftijd : 61
Registratie : 03-03-09

200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid

http://slechtvalkenliefde.actieforum.com/slechtvalken-en-ander-m



Coriena is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*

Bericht van Joost vr 30 okt 2009 - 19:42

Aggie schreef:Slytherin maak je niet een fout? Ik denk dat het eerder scheelt om leden toe te voegen in een groep, omdat dit nu automatisch kan.

Dat bedoel ik! [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober* - Pagina 6 Icon_razz


[ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober* - Pagina 6 121910
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober* - Pagina 6 210610



[ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober* - Pagina 6 PiUYHC2 Facebook | [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober* - Pagina 6 X10 X (Twitter)

Terug naar boven Terug naar beneden

Joost

Joost
Beheerder
Beheerder

Man
Berichten : 5764
Leeftijd : 32
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja

1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerd
Wanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
Medewerker award
Je verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum
1000 berichten of meer gepost
Je hebt 1000 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

https://ondersteun.actieforum.com/



Joost is bedankt door de starter van dit topic.

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum