Een banner voor HabbKies.nl
+2
Forum2
BaSa
6 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 2 van 2• Deel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Een banner voor HabbKies.nl
Eerste onderwerp bericht herinnering :
halloooootjes allemaal!
ik heb een banner voor mijn vorum maar vind heb eigenlijk niet zo gelukt(ik ben niet zo goed ik fotoshoppen!)
Soort aanvraag: Banner
Welke afmetingen wil je?: 250 x 150
Jouw Actieforum forum link: Link naar HabbKies!
Heb je plaatjes: niet vanuit mijn pc ofzo, sorry. maar wel een idee van hoe ik het wil: ik wil habbo wolkjes, een habbo poppetje zoals die van mijn oude baner staat(maakt niet uit welk poppetje(als hij maar HC is)), en zoon rooze kader, met een kniperende tekst: HabbKies.nl!
Hoe zou jij je aanvraag willen zien? Mooi!
Opmerkingen: geen
EDIT: ik heb even wat plaatjes gezocht, Personage:LINKIE naar Personage, Workjes:LINKJE naar de wolkjes
groeties,
BaSa
P.S. DANK JE!
halloooootjes allemaal!
ik heb een banner voor mijn vorum maar vind heb eigenlijk niet zo gelukt(ik ben niet zo goed ik fotoshoppen!)
Soort aanvraag: Banner
Welke afmetingen wil je?: 250 x 150
Jouw Actieforum forum link: Link naar HabbKies!
Heb je plaatjes: niet vanuit mijn pc ofzo, sorry. maar wel een idee van hoe ik het wil: ik wil habbo wolkjes, een habbo poppetje zoals die van mijn oude baner staat(maakt niet uit welk poppetje(als hij maar HC is)), en zoon rooze kader, met een kniperende tekst: HabbKies.nl!
Hoe zou jij je aanvraag willen zien? Mooi!
Opmerkingen: geen
EDIT: ik heb even wat plaatjes gezocht, Personage:LINKIE naar Personage, Workjes:LINKJE naar de wolkjes
groeties,
BaSa
P.S. DANK JE!
Laatst aangepast door Dragonytail op zo 31 dec 2017 - 22:13; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : ff een linkjes toevoegen :P!)
Re: Een banner voor HabbKies.nl
Ik zie het nu even niet zitten om een grote banner te maken. Zeker omdat het een hele kale banner wordt met de plaatjes die je tot nu toe hebt gegeven. Als je nog geschikte plaatjes (liefst met een egaal gekleurde achtergrond) hebt, dan kan ik morgen proberen om een grote banner te maken.
ik heb nog 4 plaatjes, zjn deze goed?
Afbeelding 1
Afbeelding 2
Afbeelding 3
Afbeelding 4
zijn dit genoeg of wil je er nog meer?
Afbeelding 1
Afbeelding 2
Afbeelding 3
Afbeelding 4
zijn dit genoeg of wil je er nog meer?
Hij ziet er leuk uit! Goed gedaan Martine.
En BaSa hoe kom je er op om er 1 te willen van 700x500, heb je wel eens banners van zoiets gezien op een forum? Ik geef Martine gelijk dat ze dat geweigerd heeft.
En BaSa hoe kom je er op om er 1 te willen van 700x500, heb je wel eens banners van zoiets gezien op een forum? Ik geef Martine gelijk dat ze dat geweigerd heeft.
ik schreef het een beetje verkeerd, en ik ging van mijn laptop af dus had ik niets kunnen bewerken en daarna niet meer aan gedacht
trouwens heel mooi gemaakt!
beheer het kan nu WEL gesloten worden ik ben helemaal happy!
-Gesloten door slytherin78 en verplaatst naar voltooide aanvragen archief-
trouwens heel mooi gemaakt!
beheer het kan nu WEL gesloten worden ik ben helemaal happy!
-Gesloten door slytherin78 en verplaatst naar voltooide aanvragen archief-
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: