aanvraag slotje button
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
aanvraag slotje button
hey ik heb gezien dat ondersteun forum een button heeft voor aanvraag voor slotje bij topics.
is dit ook mogelijk voor andere forums.
zoja hoe?
is dit ook mogelijk voor andere forums.
zoja hoe?
Re: aanvraag slotje button
Er is geen speciale knop die hiervoor zorgt voor leden zonder moderatie rechten enkel de moderatoren en administratoren kunnen topics sluiten.
Dit had je ook als een iedee aangegeven op een ander forum waar ik admin ben omdat ik moderatie heel leuk vind om te doen en had daar al antwoord gegeven ataku bedoelde dit een screenshot van dat forum, het ging om het raporteer knopje waar een slotje bij staat dat is alleen om het raporteren te sluiten zodat een ander lid deze post niet kan raporteren aan een medewerker geloof ik.
Dus bij deze sluit ik je topic aangezien je een dubbel antwoord hebt.
> Gesloten
Dit had je ook als een iedee aangegeven op een ander forum waar ik admin ben omdat ik moderatie heel leuk vind om te doen en had daar al antwoord gegeven ataku bedoelde dit een screenshot van dat forum, het ging om het raporteer knopje waar een slotje bij staat dat is alleen om het raporteren te sluiten zodat een ander lid deze post niet kan raporteren aan een medewerker geloof ik.
Dus bij deze sluit ik je topic aangezien je een dubbel antwoord hebt.
> Gesloten
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: