categorieen en forums maken
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
categorieen en forums maken
Ik heb net een forum aangemaakt en wil dus categorieen aanmaken. Dit lukt me in het beheerderspanel en daarin komen ook de juiste onderverdelingen(forums) maar op het forum zelf komt alles gewoon onder elkaar te staan, maw de categorieen staan er niet op.
Doe ik iets mis?
Doe ik iets mis?
Cindy- Nieuw Forumlid
Registratie : 11-05-09 - Feestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Re: categorieen en forums maken
beheerderspaneel
display
indexpagina --->>>structure & hierarchy
selecteer medium
display
indexpagina --->>>structure & hierarchy
selecteer medium
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Forums zichtbaar maken
» 4 categorieën in een vak
» categorieen en subfora
» Breedte categorieën
» Categorieën en board titels
» 4 categorieën in een vak
» categorieen en subfora
» Breedte categorieën
» Categorieën en board titels
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: