HTLM werkt niet
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
HTLM werkt niet
Haii, ten eerste sorry als dit hier niet thuis hoort maar kon geen andere betere plek vinden :3
En ten tweede mijn echte vraag. Op een forum waar ik mede beheerder ben werken de HTLM codes om een postsheet te tonen niet. Het ligt niet aan de code want deze doet het op andere sites wel. Wat in een uitleg topic staat over hoe je de HTML codes aan moet zetten is allemaal gedaan maar nog steeds werkt het niet.
Iemand hier een oplossing op?
Alvast bedanktt
En ten tweede mijn echte vraag. Op een forum waar ik mede beheerder ben werken de HTLM codes om een postsheet te tonen niet. Het ligt niet aan de code want deze doet het op andere sites wel. Wat in een uitleg topic staat over hoe je de HTML codes aan moet zetten is allemaal gedaan maar nog steeds werkt het niet.
Iemand hier een oplossing op?
Alvast bedanktt
Re: HTLM werkt niet
Staat de HTML optie in je profiel ook aan bij voorkeuren?
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» AANMELDEN OP FORUM VANOP i-PAD
» onderschrift werkt niet
» servimg.com werkt niet
» galerij werkt niet
» signature werkt niet
» onderschrift werkt niet
» servimg.com werkt niet
» galerij werkt niet
» signature werkt niet
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: