Vrouwlijke Layout
5 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Vrouwlijke Layout
Kan en wil iemand voor mij een Layout maken voor mijn forum?.
Ik kan het zelf niet,vandaar juist.
Ik zie iedereen met een eigen achtergrond,buttons enz.
Bedankt alvast.
http://ladiesnight.forumotion.com/forum.htm
Ik kan het zelf niet,vandaar juist.
Ik zie iedereen met een eigen achtergrond,buttons enz.
Bedankt alvast.
http://ladiesnight.forumotion.com/forum.htm
Laatst aangepast door Dragonytail op zo 31 dec 2017 - 22:16; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Topic titel aangepast)
Gast- Gast
Re: Vrouwlijke Layout
Dit eerst doorlezen.
En hier een tip over het zelf skins maken, mischien wel makkelijk voor jou omdat je vaak aanvragen plaatstklikkerdeklik
En hier een tip over het zelf skins maken, mischien wel makkelijk voor jou omdat je vaak aanvragen plaatstklikkerdeklik
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Welk versie forum.
Welke kleuren je het liefst wil.
Wat voor plaatjes eventueel erbij moeten.
Wat voor thema het forum eventueel moet krijgen.
Versie: phpBB 2
Welke kleuren: Paars of Roze
Plaatjes:
Wat voor thema het forum eventueel moet krijgen:
Vrouwelijk,warmte uitstraald.
Welke kleuren je het liefst wil.
Wat voor plaatjes eventueel erbij moeten.
Wat voor thema het forum eventueel moet krijgen.
Versie: phpBB 2
Welke kleuren: Paars of Roze
Plaatjes:
Wat voor thema het forum eventueel moet krijgen:
Vrouwelijk,warmte uitstraald.
Gast- Gast
Ik sla het dit keer over.
Ik heb veel tijd in de zomer skin gestopt en voordat die af was was het forum ook weg.
Nu begrijp ik wel dat er dingen met leden zijn gebeurd, maar nu sla ik het liever op voordat ik het weer alleen op een forum doe.
Sorry Cat, maar even goede vrienden hoop ik?
Ik heb veel tijd in de zomer skin gestopt en voordat die af was was het forum ook weg.
Nu begrijp ik wel dat er dingen met leden zijn gebeurd, maar nu sla ik het liever op voordat ik het weer alleen op een forum doe.
Sorry Cat, maar even goede vrienden hoop ik?
Ik sla ook over, een skin maken kost best veel tijd en soms moeite, en jou forums willen idd nog wel eens verdwijnen, of een totaal ander onderwerp.
-
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
*Kopie van me post in het andere topic*
Hoi Cat,
Ik zie nu 2 topics voor een aanvraag staan, ik wil vragen welke je nu echt wilt gaan gebruiken daar bedoel ik ook voor hoelang want anders heeft het niet veel zin.
Hoi Cat,
Ik zie nu 2 topics voor een aanvraag staan, ik wil vragen welke je nu echt wilt gaan gebruiken daar bedoel ik ook voor hoelang want anders heeft het niet veel zin.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Sorry hoor, ik snap iets niet, ik heb al enkele banners gemaakt voor jou forums, maar als je elke dag een ander forum aanmaakt kan ik het niet meer bijbenen en je leden hebben ook geen zin om steeds elke dag opnieuw te registreren op een ander forum!!! Je had leuke banners!!!
Maar geen geduld tot een forum gaat lopen.... Jammer!!!
Je kan niet verlangen dat een forum in een dag tijd als een trein loopt met 250 leden.
Succes!
Maar geen geduld tot een forum gaat lopen.... Jammer!!!
Je kan niet verlangen dat een forum in een dag tijd als een trein loopt met 250 leden.
Succes!
Claudia34- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 16-03-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Inderdaad, ik kan jullie reacties heel goed begrijpen, want ladies night is ook al weg :S.
ik kan jullie helaas alleen maar gelijk geven.
Ik zal beide skin aavragen topics sluiten.
Ook aangezien er geen antwoordt is gegeven op de vraag van slytherin.
Ik zal beide skin aavragen topics sluiten.
Ook aangezien er geen antwoordt is gegeven op de vraag van slytherin.
-
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: