een vaste radio..
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
een vaste radio..
hey iedereen,
in sommige sites of forums kunnen we streaming radios terecht komen, het hoeft niet per sé radio te zijn maar het staat er vast. ik bedoel, als je van pagina verandert dat de muziek blijft door spelen..... hoe kunnen we zo iets instellen op onze site? zodat de muziek niet elke afgebroken wordt telkens dat ik de pagina moet veranderen..... kan iemand me verder helpen aub??
grtzzzzz
in sommige sites of forums kunnen we streaming radios terecht komen, het hoeft niet per sé radio te zijn maar het staat er vast. ik bedoel, als je van pagina verandert dat de muziek blijft door spelen..... hoe kunnen we zo iets instellen op onze site? zodat de muziek niet elke afgebroken wordt telkens dat ik de pagina moet veranderen..... kan iemand me verder helpen aub??
grtzzzzz
Re: een vaste radio..
In theorie zou het kunnen met frames, maar dit brengt nogal wat praktische problemen met zich mee, en phpBB heeft de neiging uit frames te "breken".
Kortom: in dit geval is het praktisch niet haalbaar.
Kortom: in dit geval is het praktisch niet haalbaar.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: