Credits niet geldig?
+6
nicopsp
coby
ingrid
Frostbite
Joost
Mariuzz
10 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 2 van 4• Deel
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Credits niet geldig?
Eerste onderwerp bericht herinnering :
Ja, weer een topic van mij,
een lid van mijn forum heeft gedoneerd via de telefoon, nu heeft hij mij de code gegeven (het was een echte code, hij heeft er zelfs nog een foto van gemaakt) maar het invoeren van de code lukt niet, volgens het systeem is de code ongeldig, hoe zit dit?
Edit, Ohja, het is 30 minuten geleden gedoneerd, kan het misschien komen door de tijd die er tussen zit?
Ja, weer een topic van mij,
een lid van mijn forum heeft gedoneerd via de telefoon, nu heeft hij mij de code gegeven (het was een echte code, hij heeft er zelfs nog een foto van gemaakt) maar het invoeren van de code lukt niet, volgens het systeem is de code ongeldig, hoe zit dit?
Edit, Ohja, het is 30 minuten geleden gedoneerd, kan het misschien komen door de tijd die er tussen zit?
Re: Credits niet geldig?
Nou heb het hele forum doorzocht maar morgen moet hij er zijn die ....
Dit is het bericht van de staff daar ivm dat de forums nu langzaam laden.
Is it still happening? I will report this to Typlo, he'll be back tomorrow so we'll need to wait for his confirmation. Meanwhile, you can leave your forum links here so that the support staff can have a look.
Dit is het bericht van de staff daar ivm dat de forums nu langzaam laden.
Is it still happening? I will report this to Typlo, he'll be back tomorrow so we'll need to wait for his confirmation. Meanwhile, you can leave your forum links here so that the support staff can have a look.
bedankt voor de informatie nico ik ben er zelf zo slecht in het engels af en toe erg onhandig
Deze werkt best goed want ik zit op 3 engelse forums Maar ik red me goed ermee en op de Engelse forums hebben ze er geen problemen mee ze begrijpen me prima.
http://translate.google.nl/#en|nl|
http://translate.google.nl/#en|nl|
Hoi Ingrid ik zag dat Typlo op het forum daar is geweest.
Neen morgen een contact met hem op met de link erbij met je vraag op dat forum.
Ps ik zeg morgen ivm dat hij weer kan zeggen ik ben druk nu ben net terug snap je me
Neen morgen een contact met hem op met de link erbij met je vraag op dat forum.
Ps ik zeg morgen ivm dat hij weer kan zeggen ik ben druk nu ben net terug snap je me
ja weet je hij is niet te bereiken daarom is het zo moeilijk en prive zit dicht en de andere kunnen je niet helpen
en ik snap je
maar toch belachelijk dat hier niet op word gereageerd
en ik snap je
maar toch belachelijk dat hier niet op word gereageerd
Idd ik zal je bericht daar eens omhoog zetten.
Kijk morgen nog eens of het je lukt en ja zo ga je niet met mensen om .
Daarom hou ik het ook in de gaten.
Kijk morgen nog eens of het je lukt en ja zo ga je niet met mensen om .
Daarom hou ik het ook in de gaten.
nou nico ik vind het hartstikke aardig van je hoor.
jij bent behulpzamer dan typlo die hier de baas zou moeten wezen
jij bent behulpzamer dan typlo die hier de baas zou moeten wezen
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
nee nog steeds helemaal niks he!
schandalig zeg.
als ze d`r geld hebben is het niet belangrijk meer
ben echt nu woest inmiddels mag je rustig weten.
als het zo blijft gaat er op mijn webhosting gewoon weer een forum.
en dan ook nog eens met mijn website en forum dezelfde naam.
ik heb nu nog twee namen.verwarrend voor andere mensen.
ik ga toch eens kijken wat er vrij is van pspmagic
schandalig zeg.
als ze d`r geld hebben is het niet belangrijk meer
ben echt nu woest inmiddels mag je rustig weten.
als het zo blijft gaat er op mijn webhosting gewoon weer een forum.
en dan ook nog eens met mijn website en forum dezelfde naam.
ik heb nu nog twee namen.verwarrend voor andere mensen.
ik ga toch eens kijken wat er vrij is van pspmagic
Sorry dat ik niet op je privébericht heb gereageerd, op het moment dat ik hem las had ik geen tijd om hem te beantwoorden en daarna is hij ondergesneeuwd geraakt. Ik zie dat je gelukkig inmiddels zelf al op het Engelse ondersteuningsforum terecht bent gekomen.
Forumotion is communicatief niet erg sterk. Dat was enkele jaren geleden al zo en er is sindsdien nauwelijks verandering in gekomen. Ik heb het idee dat de focus vooral ligt op het ontwikkelen van nieuwe functionaliteit en het binnenhalen van nieuwe gebruikers en nauwelijks op het bieden van accurate ondersteuning aan bestaande gebruikers. Ik vind dat je zeker als betalende klant best wat service mag verwachten en ik vind het ronduit schandalig dat je weken moet wachten op een antwoord, als je al een antwoord krijgt. Dit punt heb ik meermaals aangestipt bij onder anderen Typlo, maar de boodschap komt blijkbaar niet over. Het enige dat ik je kan adviseren is net zo lang berichten te blijven sturen totdat je een antwoord krijgt.
Forumotion is communicatief niet erg sterk. Dat was enkele jaren geleden al zo en er is sindsdien nauwelijks verandering in gekomen. Ik heb het idee dat de focus vooral ligt op het ontwikkelen van nieuwe functionaliteit en het binnenhalen van nieuwe gebruikers en nauwelijks op het bieden van accurate ondersteuning aan bestaande gebruikers. Ik vind dat je zeker als betalende klant best wat service mag verwachten en ik vind het ronduit schandalig dat je weken moet wachten op een antwoord, als je al een antwoord krijgt. Dit punt heb ik meermaals aangestipt bij onder anderen Typlo, maar de boodschap komt blijkbaar niet over. Het enige dat ik je kan adviseren is net zo lang berichten te blijven sturen totdat je een antwoord krijgt.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ja proberen maar weer een pm gestuurd naar sanker ofzo.
en inderdaad blackadder ik vind dit ronduit schandalig.
ik zit al te denken toch maar weer op mezelf te gaan.
is toch niet normaal ik neem expres een ondersteunend forum.
hier word ik wel geholpen hoor maar dat engelse forum krijg je reacties maar niet van de personen die erover gaan
en inderdaad blackadder ik vind dit ronduit schandalig.
ik zit al te denken toch maar weer op mezelf te gaan.
is toch niet normaal ik neem expres een ondersteunend forum.
hier word ik wel geholpen hoor maar dat engelse forum krijg je reacties maar niet van de personen die erover gaan
nu krijg ik dit van Sanket
ik wil gewoon mijn forum waar ik voor betaald heb een jaar voor gasten en leden weg hebben.
en susie typlo is ook weer te bereiken met pm heb hem ook benaderd helemaal weer geen reactie
About the ads things, you yourself booked it to remove the ads for members. So they wont be removed for guests. To remove it for guests, you should have chosen that option.
If its started to work, then why worry?
ik wil gewoon mijn forum waar ik voor betaald heb een jaar voor gasten en leden weg hebben.
en susie typlo is ook weer te bereiken met pm heb hem ook benaderd helemaal weer geen reactie
About the ads things, you yourself booked it to remove the ads for members. So they wont be removed for guests. To remove it for guests, you should have chosen that option.
If its started to work, then why worry?
nee nico van niemand niet ,zowel het engelse als het nederlandse niet.
ik vind het schandalig.
en heb in elk geval alvast op mijn webhosting een forum geplaatst.
zo ga je niet met mensen om.
ach maak je niet druk de ads zijn toch weg
makkelijk gel*l is dat zeg
ik vind het schandalig.
en heb in elk geval alvast op mijn webhosting een forum geplaatst.
zo ga je niet met mensen om.
ach maak je niet druk de ads zijn toch weg
makkelijk gel*l is dat zeg
Idd slaat nergens op .
Ik zeg ook dat het forum hier mooi is en makkelijk in gebruik anders was ik al lange weg .
Ik hoop dat er toch een oplossing voor je komt en ik zou als ik jou was blijven schrijven dat ze er gek van worden .
Ik lees dat je een forum heb op je eigen webhosting .
Waarom heb je dit niet eerder gedaan voor actie forum?
Ik zeg ook dat het forum hier mooi is en makkelijk in gebruik anders was ik al lange weg .
Ik hoop dat er toch een oplossing voor je komt en ik zou als ik jou was blijven schrijven dat ze er gek van worden .
Ik lees dat je een forum heb op je eigen webhosting .
Waarom heb je dit niet eerder gedaan voor actie forum?
@ ingrid zoals al eerder gemeld, Wij kunnen NIETS! Anders hadden we je er allang mee geholpen.
Typlo is diegene die erover gaat.
Typlo is diegene die erover gaat.
-
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ja nico,dat had ik maar ik had geen echt support.
en dat leek me heel erg handig.nu moest ik vaak bekenden ergens voor optrommelen.maar ja ik run mijn website nu ook zelf.
nu kun je bij http://www.phpbb.nl/forums/ en http://www.phpbb.nl/forums/ ook naar de helpdesken toe.en doen ook graag dingen voor je.
en wat je al zegt de forums zijn mooi en goed in gebruik.
maar ze behandelen me nu toch echt als oud vuil.
en dat heeft me zover gedreven,dat ik alweer een forum op mijn webhosting heb gezet.en ook echt al helemaal aan het klaar maken ben.
mocht het uit de klauwen lopen................kan ik in elk geval wel verder.
ps:mijn webhosting kost 28,50 per jaar met gratis domeinnaam
en dat leek me heel erg handig.nu moest ik vaak bekenden ergens voor optrommelen.maar ja ik run mijn website nu ook zelf.
nu kun je bij http://www.phpbb.nl/forums/ en http://www.phpbb.nl/forums/ ook naar de helpdesken toe.en doen ook graag dingen voor je.
en wat je al zegt de forums zijn mooi en goed in gebruik.
maar ze behandelen me nu toch echt als oud vuil.
en dat heeft me zover gedreven,dat ik alweer een forum op mijn webhosting heb gezet.en ook echt al helemaal aan het klaar maken ben.
mocht het uit de klauwen lopen................kan ik in elk geval wel verder.
ps:mijn webhosting kost 28,50 per jaar met gratis domeinnaam
Dat forum http://www.phpbb.nl/forums/ ken ik ja dat werkt ook prima.
Maar heeft wel haken en ogen ivm de veiligheid en hacken .
Een bekende heeft daar ook een forum gehad .Die had dat dus vaak.
Maar is wel een tijdtje terug kan natuurlijk wel veranderd zijn.
Hoeveel mb data heb je daar?
Vindt het niet duur trouwens.
Kun je zelf stijlen toevoegen of maken?
Ps kijk even naar susie bericht ze doen hier echt hun best maar de franse Typlo echt niet pfffff ......
Maar heeft wel haken en ogen ivm de veiligheid en hacken .
Een bekende heeft daar ook een forum gehad .Die had dat dus vaak.
Maar is wel een tijdtje terug kan natuurlijk wel veranderd zijn.
Hoeveel mb data heb je daar?
Vindt het niet duur trouwens.
Kun je zelf stijlen toevoegen of maken?
Ps kijk even naar susie bericht ze doen hier echt hun best maar de franse Typlo echt niet pfffff ......
Typlo zal wel erg druk zijn helaas.
Laatst aangepast door susie op ma 10 jan 2011 - 21:46; in totaal 1 keer bewerkt
-
nou susie ben ik het geheel mee eens.
hij doet toch de forums????
moet ie zorg ervoor dragen ook.
dus susie begrijp me niet verkeerd jij en nico proberen me aan alle kanten te helpen.
en ik heb een andere domeinnaam besteld zodat dat mijn website en forum dezelfde naam gaan krijgen.
want vanuit hier zou het niet mogelijk zijn te verhuizen nu heb ik voor €10,71 een domeinnaam die ik al wilde er niet eens hoeft te verhuizen.
mijn forum blijft ook bestaan hoor.
ik heb per slot van rekening en reclame gekocht en een domeinnaam die is een jaar in mijn bezit
nico ik stuur je even pb ben bang dat ik anders teveel reclame maakt op het forum
hij doet toch de forums????
moet ie zorg ervoor dragen ook.
dus susie begrijp me niet verkeerd jij en nico proberen me aan alle kanten te helpen.
en ik heb een andere domeinnaam besteld zodat dat mijn website en forum dezelfde naam gaan krijgen.
want vanuit hier zou het niet mogelijk zijn te verhuizen nu heb ik voor €10,71 een domeinnaam die ik al wilde er niet eens hoeft te verhuizen.
mijn forum blijft ook bestaan hoor.
ik heb per slot van rekening en reclame gekocht en een domeinnaam die is een jaar in mijn bezit
nico ik stuur je even pb ben bang dat ik anders teveel reclame maakt op het forum
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» credits
» credits
» Credits Beheer
» beheerder kan het aantal credits niet zien??
» Kerst wedstrijden (win credits)
» credits
» Credits Beheer
» beheerder kan het aantal credits niet zien??
» Kerst wedstrijden (win credits)
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: