credits
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
credits
Voor een eigen domeinnaam heb je credits nodig...
Hoe werkt dat eigenlijk?
kan er iemand wat meer uitleg over geven hoe je aan credits geraakt bv.
Hoe activeer ik dat als admin?
Wie kan mij hierbij helpen?
Hoe werkt dat eigenlijk?
kan er iemand wat meer uitleg over geven hoe je aan credits geraakt bv.
Hoe activeer ik dat als admin?
Wie kan mij hierbij helpen?
Re: credits
Toby, er is een zoekfunctie hier op het forum die je kan gebruiken .
Domeinnaam
Credits
Je krijgt ze dus door zelf te doneren of andere mensen kunnen een donatie doen. En is te vinden in beheerderspaneel bij Misc, de oprichter kan alleen de credit-gedeelte zien.
Domeinnaam
Credits
Je krijgt ze dus door zelf te doneren of andere mensen kunnen een donatie doen. En is te vinden in beheerderspaneel bij Misc, de oprichter kan alleen de credit-gedeelte zien.
Re: credits
Je kunt ook credits kopen via Beheerderspaneel > Misc > Credits management > Buy / Obtain credits. Een domeinnaam kost 1600 credits, omgerekend €15,84.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» credits
» Http(s) modus credits gekocht
» Credits niet geldig?
» ** Kerst Wedstrijd -- Win credits! **
» Credits beheer verdwenen
» Http(s) modus credits gekocht
» Credits niet geldig?
» ** Kerst Wedstrijd -- Win credits! **
» Credits beheer verdwenen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: