Emoticon scroll probleem in IE
2 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Emoticon scroll probleem in IE
Ik ben er net achter dat in Internet Explorer een emoticon scroll probleem is bij Quick Reply. Een lid had het probleem al en vertelde het mij, maar omdat ik Google Chrome en Firefox gebruik viel het mij niet op. Totdat ik maar even ging kijken in IE en kwam het daar het probleem dus tegen.
Ik weet niet of meer mensen het hebben, maar het is wel lastig voor mensen die quick reply EN IE gebruiken.
Ik weet niet of meer mensen het hebben, maar het is wel lastig voor mensen die quick reply EN IE gebruiken.
Re: Emoticon scroll probleem in IE
En ook bij deze? Want dit is nog steeds niet opgelost, het lid van mij heeft er al een paar weken last van.
Re: Emoticon scroll probleem in IE
Ik verplaats dit topic even naar de forumsectie 'Tussen komst van technisch medewerkers'
Mischien kan Frostbite een antwoord hierop geven en mischien het probleem doorsturen.
Verplaatst
Mischien kan Frostbite een antwoord hierop geven en mischien het probleem doorsturen.
Verplaatst
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: