99 jaar?
+7
Jole
Frostbite
_Rikke_Tikske_
Joost
coolissport
coby
Kimdierengek
11 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
99 jaar?
Hallo. ik weet niet of hier al een topic over is, maar ik vond dit vet raar XD
Als ik iets bij mn profiel bewerk (bijv je email )en op verzenden druk dan krijg je in het rood:Sorry, dit forum laat geen gebruikers toe die ouder zijn dan 99 jaar.
O.o
slytherin78 hier: Topic titel aangepast!
Als ik iets bij mn profiel bewerk (bijv je email )en op verzenden druk dan krijg je in het rood:Sorry, dit forum laat geen gebruikers toe die ouder zijn dan 99 jaar.
O.o
slytherin78 hier: Topic titel aangepast!
Kimdierengek- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 20-08-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: 99 jaar?
Dat heb ik dus ook als een nieuw lid zich wil aanmelden gaat dat niet meer .
Dan staat er dit forum laat geen gebruikers toe die ouder zijn dat 99 jaar.
Dus er kunnen geen nieuwe leden zich aan melden .
Dan staat er dit forum laat geen gebruikers toe die ouder zijn dat 99 jaar.
Dus er kunnen geen nieuwe leden zich aan melden .
Heb net 2 topics gesloten waar de vragen ook over dit probleem gaan, ik wil iedereen vragen beter de zoekfunctie te gebruiken de topics die ik net sloot daar heb ik een link naar deze gestuurd.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dit is even om te voorkomen dat er 3 de zelfde topics komen en dat wordt onoverzichtelijk.
Verder wil ik vriendelijk vragen opnieuw om geen dikgedrukte letters te gebruiken in je berichten.
@ Verder over het probleem, ik kan wel blijven zeggen dat het vast een bug is door de updates die een tijd geleden gedaan zijn, wacht het even af mischien weet mijn collega Frostbite iets meer.
Verder wil ik vriendelijk vragen opnieuw om geen dikgedrukte letters te gebruiken in je berichten.
@ Verder over het probleem, ik kan wel blijven zeggen dat het vast een bug is door de updates die een tijd geleden gedaan zijn, wacht het even af mischien weet mijn collega Frostbite iets meer.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Leden kunnen zich niet meer aanmelden?
Ik heb dat nog niet gemerkt..
ik vind het wel heel irritant want ik kan niks in mn profiel bewerken >.<
Maar ik zal wel wachten, t zal vast wel snel opgelost worden..
Ik heb dat nog niet gemerkt..
ik vind het wel heel irritant want ik kan niks in mn profiel bewerken >.<
Maar ik zal wel wachten, t zal vast wel snel opgelost worden..
-
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
oké mercikes ..
ja het probleem kwam ineens terwijl ik niets aan de instellingen had gewijzigd ...
grtz
ja het probleem kwam ineens terwijl ik niets aan de instellingen had gewijzigd ...
grtz
Hier wordt als het goed is al aan gewerkt door de engelse crew. Maar dit is inderdaad weer een bug van het constante programmeren van de crew.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hier ook hetzelfde probleem!
Plezant is anders,
Van: Gast
Aan: Jole (ADMIN)
Geplaatst: Vandaag om 8:33
Onderwerp: [Contact] Registeren
Goedemorgen,
Helaas kan ik mij bij jullie niet registreren.
De foutmelding is dat jullie geen mensen registeren die ouder zijn dan 99 jaar.
Nu ben ik geboren in 1977 maar helaas pakt hij deze datum niet.
In afwachting van jullie bericht.
Groet Anoniempje
Dit is een dame die in zak en as zit en gewoon wilt kletsen om haar verdriet te kunnen delen,heb ik nog geluk dat zij iets achterlaat in mijn Gastenboek en via het contactformulier!
Weet je heel veel van de mensen doen die moeite niet eens en die ben je gewoon kwijt!
En dat alle door een Update waar ik op mijn forum geen enkel voordeel aan heb!
Ja,kunnen jullie ook niet veel aan doen,maar wij zitten er wel weer mee en ik vind dat dat ook eens gezegd mag worden!
Maar weer wachten zeker?
PFFFFFF!!!!!
Plezant is anders,
Van: Gast
Aan: Jole (ADMIN)
Geplaatst: Vandaag om 8:33
Onderwerp: [Contact] Registeren
Goedemorgen,
Helaas kan ik mij bij jullie niet registreren.
De foutmelding is dat jullie geen mensen registeren die ouder zijn dan 99 jaar.
Nu ben ik geboren in 1977 maar helaas pakt hij deze datum niet.
In afwachting van jullie bericht.
Groet Anoniempje
Dit is een dame die in zak en as zit en gewoon wilt kletsen om haar verdriet te kunnen delen,heb ik nog geluk dat zij iets achterlaat in mijn Gastenboek en via het contactformulier!
Weet je heel veel van de mensen doen die moeite niet eens en die ben je gewoon kwijt!
Ja,kunnen jullie ook niet veel aan doen,maar wij zitten er wel weer mee en ik vind dat dat ook eens gezegd mag worden!
Maar weer wachten zeker?
PFFFFFF!!!!!
Jole- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
idd nog meer wachten als je het zo vind...
En als ik je forum zie maak je wel degelijk gebruik van bepaalde updates, dus kom aub niet met de volgende zin aanzetten.
En als ik je forum zie maak je wel degelijk gebruik van bepaalde updates, dus kom aub niet met de volgende zin aanzetten.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
De reden achter die zin ( En dat alle door een Update waar ik op mijn forum geen enkel voordeel aan heb!) is volgende;mijn forum deed het prima ervoor en niks meer,ik bekijk een voordeel nog steeds iets waar je iets extra voor krijgt,iets waardoor je in een gunstiger positie komt en dat is in mijn geval niet...
Naar mijn mening...
En verder niks en een discussie hierover daar doe ik al helemaal niet meer aan mee...
Groeten Jole
Naar mijn mening...
En verder niks en een discussie hierover daar doe ik al helemaal niet meer aan mee...
Groeten Jole
Jole- Actief Forumlid
-
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ga in de eerste plaats dan niet zeuren als je geen discussie aan durft te gaan.
Vergeet niet dat dit een free forum host is, en deze vaker updates installeert met functies om de dienst interessanter te maken. Daarmee kan niet iedereen blij gemaakt worden helaas.
Indien je een van de personen bent die er dus niet blij mee is, sorry, kunnen wij niks aan doen, das nou eenmaal het nadeel van een free forum host. Wees blij dat je niet moet betalen ervoor.
Bij deze dus een vriendelijk verzoek om die vervelende comments met dat gezeik weg te laten, het zijn onze keuzes ook niet, dus ga niet dom tegen ons doen.
Vergeet niet dat dit een free forum host is, en deze vaker updates installeert met functies om de dienst interessanter te maken. Daarmee kan niet iedereen blij gemaakt worden helaas.
Indien je een van de personen bent die er dus niet blij mee is, sorry, kunnen wij niks aan doen, das nou eenmaal het nadeel van een free forum host. Wees blij dat je niet moet betalen ervoor.
Bij deze dus een vriendelijk verzoek om die vervelende comments met dat gezeik weg te laten, het zijn onze keuzes ook niet, dus ga niet dom tegen ons doen.
-
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Kijk,
dat is nu net wat ik bedoel, jullie "vorm" van discussiëren eindigt hier steeds in hetzelfde,schelden,dreigen en als ik nu nog verder ga krijg ik een officiële waarschuwing!
Vandaar mijn eerdere reactie,
zo voorspelbaar,maar och laat het maar,dit is het me echt niet waard!
Bijna te belachelijk voor woorden!
Dus jongens,het ga jullie goed,doe zo verder!!!
dat is nu net wat ik bedoel, jullie "vorm" van discussiëren eindigt hier steeds in hetzelfde,schelden,dreigen en als ik nu nog verder ga krijg ik een officiële waarschuwing!
Vandaar mijn eerdere reactie,
Dus jongens,het ga jullie goed,doe zo verder!!!
Jole- Actief Forumlid
-
Goede Middag
ik krijg gezeur van leden dat zich niet kunnen registreren, het forum accepteerd geen 99 en ouder, mijn vraag aan jullie is...wat moet ik daategen doen???????/
bij voobaat dank gr Samira
ik krijg gezeur van leden dat zich niet kunnen registreren, het forum accepteerd geen 99 en ouder, mijn vraag aan jullie is...wat moet ik daategen doen???????/
bij voobaat dank gr Samira
ze zijn er mee bezig...
maar dit lijkt te helpen als tijdelijke oplossing op foruns
Ok this appears to be an issue that the techs need to look into however this is a temporary answer and cure
1. Navigate to:
Admin Panel\Users & Groups\User Options
2. Scroll down to the bottom where you will see the "Birthdays" management section, You should see that the maximum age is 99
3. Change the maximum age to "32000"
4. Press "Save"
This is the largest age number that the forum will recognize however it should fix the issue until the techs can sort it completely
maar dit lijkt te helpen als tijdelijke oplossing op foruns
Ok this appears to be an issue that the techs need to look into however this is a temporary answer and cure
1. Navigate to:
2. Scroll down to the bottom where you will see the "Birthdays" management section, You should see that the maximum age is 99
4. Press "Save"
This is the largest age number that the forum will recognize however it should fix the issue until the techs can sort it completely
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Jole- Actief Forumlid
-
Ik lees anders geen schelden of dreigen... Ik leg de feiten op tafel.Jole schreef:Kijk,
Belachelijk is dat je posts in dit topic 90% nutteloze info zijn. (Ik noem het zeuren, vandaar.)Vandaar mijn eerdere reactie,
In plaats daarvan kun je ook op een normale manier zeggen wat je niet bevalt, argumenten geven, en misschien een oplossing geven als je die weet.
Zoals ik zei... de 90%. Prettige dag verder.Dus jongens,het ga jullie goed,doe zo verder!!!
-------------------------------------------------------------------------------
Voor de rest:
Ik heb de oplossing die Susie gaf getest, deze oplossing werkt voor nu.
Ik verwacht tevens dat het probleem in ongeveer 2 dagen opgelost zal zijn. Ik hoop in elk geval voor jullie dat het probleem sneller opgelost is.
-
ik heb die maximum leeftijd is veranderd naar: 32000..
en het is gelukt ..
bij mij ga momenteel trug alles ..
mercikes hé
en het is gelukt ..
bij mij ga momenteel trug alles ..
mercikes hé
@Jole
Als je het na leest, dan kun je zien dat er wel haast achter wordt gezet om je in ieder geval te laten weten dart er aan het probleem wordt gewerkt.
Ik snap best dat het leden kan kosten, maar je hebt er ook niets aan als mensen bij het minste geringste dat er op je forum gebeurt weg blijven.
slytherin78 schreef:wacht het even af mischien weet mijn collega Frostbite iets meer.
Frostbite schreef:Hier wordt als het goed is al aan gewerkt door de engelse crew. Maar dit is inderdaad weer een bug van het constante programmeren van de crew.
Als je het na leest, dan kun je zien dat er wel haast achter wordt gezet om je in ieder geval te laten weten dart er aan het probleem wordt gewerkt.
Ik snap best dat het leden kan kosten, maar je hebt er ook niets aan als mensen bij het minste geringste dat er op je forum gebeurt weg blijven.
Haha...op 32000 ! Bij mij kwam het probleem ook voor, ik heb de leeftijd op 520 gezet en dat werkte ook al....
Perrokai- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 58
Registratie : 01-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Susie schreef: Ok this appears to be an issue that the techs need to look into however this is a temporary answer and cure
1. Navigate to:
4. Press "Save"
Mijn bericht:
YES! het werkt!!!
1. Navigate to:
4. Press "Save"
Mijn bericht:
YES! het werkt!!!
Gast- Gast
-
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: