Reclame op het forum
+22
Chloeklein
CarlaH
psp-babbel
Jole
Sam
Kelss
Joost
alain
mamas recepten
videomaster
Martine
stooge
Etch3lion
ronald
susie
Frostbite
guy
Monners
Endless.
coby
Markolie
Aggie
26 plaatsers
Pagina 5 van 5• Deel
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Reclame op het forum
Eerste onderwerp bericht herinnering :
Vanmorgen had ik nog niets, en ik zie het al helemaal niet (ik heb adblockers), maar iemand zei net dat hij reclame op het forum zag.
En inderdaad er is reclame op het forum. Mag ik weten hoe dat komt? Ik heb het zelf niet geplaatst en ik zie het ook niet bij iedereen ( de één heeft wel de reclame en ander niet ).
Zover ik weet was dit juist een forumaanbieder dat gratis was zonder reclame. En mocht er reclame erop komen, graag dan liever google ads (meest schone reclame) dan een hyperactieve eendjes schiet reclamebanner.
En waarom krijgen wij hier geen bericht van?
Overigens voor men het niet gelooft dat ze echt uit staan voor members:
The ads are deactivated for your members.
Ik hoop dat er gauw opheldering hierover is .
Vanmorgen had ik nog niets, en ik zie het al helemaal niet (ik heb adblockers), maar iemand zei net dat hij reclame op het forum zag.
En inderdaad er is reclame op het forum. Mag ik weten hoe dat komt? Ik heb het zelf niet geplaatst en ik zie het ook niet bij iedereen ( de één heeft wel de reclame en ander niet ).
Zover ik weet was dit juist een forumaanbieder dat gratis was zonder reclame. En mocht er reclame erop komen, graag dan liever google ads (meest schone reclame) dan een hyperactieve eendjes schiet reclamebanner.
En waarom krijgen wij hier geen bericht van?
Overigens voor men het niet gelooft dat ze echt uit staan voor members:
The ads are deactivated for your members.
Ik hoop dat er gauw opheldering hierover is .
Re: Reclame op het forum
Ik denk dat dat iets te doen heeft met je gekozen achtergrond!
Heb je een achtergrong geüpload via Photobucket?
Kijk even bij
Display
Pictures and Colors
Pics managementUitgebreide Modus
General explore
hopelijk helpt je dit vooruit!
Succes
Heb je een achtergrong geüpload via Photobucket?
Kijk even bij
Display
Pictures and Colors
Pics managementUitgebreide Modus
General explore
hopelijk helpt je dit vooruit!
Succes
Jole- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik heb geen achtergrond geupload via photobucket dus dat kan het niet zijn.
Ik hoop dat photobucket er snel mee kapt.
Ik hoop dat photobucket er snel mee kapt.
Kim Beckers- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 42
Registratie : 28-05-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Het zit in de skin zelf.
Die skin komt van hitskin af en is gemaakt door jakolim.
Die heeft tijden het maken van die skin gebruikt gemaakt van CSS,en die afbeeldingen daarin zijn geupload via photobucket.
Die skin komt van hitskin af en is gemaakt door jakolim.
Die heeft tijden het maken van die skin gebruikt gemaakt van CSS,en die afbeeldingen daarin zijn geupload via photobucket.
-
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dus ik kan er eigenlijk vanuitgaan dat deze skin verloren is. Denk namelijk niet dat het nog veranderd. Of is dit een kwestie van afwachten?
-
Registratie : 28-05-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Jakolim (de skin designer) heeft photobucket geinformeerd, de fout ligt bij phhotobucket, er wordt aangewerkt.
maar het kan nog wel een week duren. Je zou tijdelijk de standaardskin kunnen gaan gebruiken.
maar hij is bezig om van de populaire skin de css codes apart te uploaden.
maar het kan nog wel een week duren. Je zou tijdelijk de standaardskin kunnen gaan gebruiken.
maar hij is bezig om van de populaire skin de css codes apart te uploaden.
-
Ik had het net idd gelezen. Maar ergens anders heeft hij voor de 2 meest gebruikte skins een nieuwe link geplaatst voor het CSS te vernieuwen. Gelukkig zat de mijne erbij dus het werkt weer .
-
Klein vraagske: Ik heb die banner kunnen uitzetten en is alleen bij de gast te zien. Maar nu is mijn vraag als je als gast op het forum komt kan dan die banner niet naar beneden gezet worden in plaats bovenaan. Dat staat netter vind ik en minder storend. Als dit niet gaat is geen probleem ze twas maar een vraagske. Tot nu toe heb ik daar nog geen klachten over gehad. Ne voetbalsupporter zaagt ni zo over die dingen he.
ronald- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 06-12-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ronald- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 06-12-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik heb dit topic even als een sticky topic ingesteld dat zoekt wat makkelijker denk ik.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Underbass schreef:hoelang gaat dit duren?
Vindt het zeer irritant.
Ik neem aan dat ze druk bezig zijn
Ik heb ook reclame op m`n forum, maar jagen heeft geen zin
Ze zullen het hoogstwaarschijnlijk zo snel mogelijk oplossen.
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Reclame op het forum
» Reclame Forum
» Reclame op het forum
» Free forum reclame
» Uitschakelen van reclame op uw forum
» Reclame Forum
» Reclame op het forum
» Free forum reclame
» Uitschakelen van reclame op uw forum
Pagina 5 van 5