Free forum reclame
+2
Kelss
coby
6 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 2 van 2• Deel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Free forum reclame
Eerste onderwerp bericht herinnering :
Ik heb hier gelezen dat je de reclame van free forum weg kan halen
Via de telefoon maar ik kan het niet vinden in de administratie.
Ik heb hier gelezen dat je de reclame van free forum weg kan halen
Via de telefoon maar ik kan het niet vinden in de administratie.
Re: Free forum reclame
Umm over hoe je het moet instellen moet ik eens achteraan, is weer even uitpuzzelen aangezien ik geen forum hier meer heb en het weggehaald had. [/quote]
Ben net nieuw hier maar wel opvallend dat op de hele weg hiernaartoe alles en alles steeds gratis was,dan wel als zodanig werd/wordt aangeprezen.
Met alle respect en zonder iemand te willen kwetsen o.i.d. of in zijn of haar eer aan te tasten,maar als ik dit dan weer lees.....ik hoop toch van ganser harte,dat het niet alwéér alleen om de poen draait??
Zie dit s.vp. als opbouwend,want zo is het ook bedoeld.
Ik ga er dan ook maar van uit,dat dit niet het geval is en ga verder op mijn ontdekkingsreis hier.
groetjes.
Ben net nieuw hier maar wel opvallend dat op de hele weg hiernaartoe alles en alles steeds gratis was,dan wel als zodanig werd/wordt aangeprezen.
Met alle respect en zonder iemand te willen kwetsen o.i.d. of in zijn of haar eer aan te tasten,maar als ik dit dan weer lees.....ik hoop toch van ganser harte,dat het niet alwéér alleen om de poen draait??
Zie dit s.vp. als opbouwend,want zo is het ook bedoeld.
Ik ga er dan ook maar van uit,dat dit niet het geval is en ga verder op mijn ontdekkingsreis hier.
groetjes.
alfranaticlifehacker- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 15-03-10 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Free forum reclame
Als het opbouwend is, waarom zeg je het dan zo bot? Breng het dan genuanceerder, wij kunnen er namelijk ook niets aan doen dat de reclame er staat. Ergens moet het geld vandaan komen als je groot wilt blijven.
En alles is gratis en er is een tijd geweest waarbij de reclame weg was gehaald, maar in tijden van crisis veranderen de zaken wel eens.
Maar gelieve de regels ook nog te lezen , je forum staat nog niet in je profiel.
En alles is gratis en er is een tijd geweest waarbij de reclame weg was gehaald, maar in tijden van crisis veranderen de zaken wel eens.
Maar gelieve de regels ook nog te lezen , je forum staat nog niet in je profiel.
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Reclame op het forum
» Reclame Forum
» Reclame op het forum
» Reclame op het forum
» Uitschakelen van reclame op uw forum
» Reclame Forum
» Reclame op het forum
» Reclame op het forum
» Uitschakelen van reclame op uw forum
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: