Klok en teller plaatsen op het indexblad ???
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Klok en teller plaatsen op het indexblad ???
Hoi allemaal,
Wij hebben een nieuw forum aangemaakt en dat draait prima:
http://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com/forum.htm
In eerste instantie heb ik alle topics bekeken en de FAQ doorgewerkt, maar eigenlijk niet gevonden wat ik zocht.
Via dit forum of the forums heb ik ondertussen al een html-code voor een klok gevonden, die bij het html-management ingeplakt,
maar op de index-pagina verschijnt er niets....wel op de persoonlijke pagina??? Hoe pak ik dat aan?
2e vraag: de klok verschijnt onder het Suzuki logo, maar ik wil het juist rechts bovenin naast de tekst hebben. Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt.
3e vraag: ook een teller om aan te geven hoeveel bezoekers er op het forum zijn geweest, wil ik graag boven of onderin plakken. Heb deze nog niet gevonden overigens.
4e vraag: hoe kan je meer smilies toevoegen aan de standaard lijst zoals deze hier rechts getoond worden?
Hopenlijk kan iemand hier wat meer over vertellen.
Met vriendelijke groeten,
Hans van Elmpt.
Edit: Ondertussen heb ik alles al toegevoegd aan mijn 'homepage', maar na het klikken op submit verschijnt er nog steeds niets nieuws op het forumblad. De keuze van yes om deze html-codes te gebruiken voor de homepage staat aangevinkt, echter er staat bij dat ik een link naar actieforum.com moet plaatsten. Hoe is die link en waar zet ik deze tussen de codes ( of ervoor of erna)??
Wij hebben een nieuw forum aangemaakt en dat draait prima:
http://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com/forum.htm
In eerste instantie heb ik alle topics bekeken en de FAQ doorgewerkt, maar eigenlijk niet gevonden wat ik zocht.
Via dit forum of the forums heb ik ondertussen al een html-code voor een klok gevonden, die bij het html-management ingeplakt,
maar op de index-pagina verschijnt er niets....wel op de persoonlijke pagina??? Hoe pak ik dat aan?
2e vraag: de klok verschijnt onder het Suzuki logo, maar ik wil het juist rechts bovenin naast de tekst hebben. Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt.
3e vraag: ook een teller om aan te geven hoeveel bezoekers er op het forum zijn geweest, wil ik graag boven of onderin plakken. Heb deze nog niet gevonden overigens.
4e vraag: hoe kan je meer smilies toevoegen aan de standaard lijst zoals deze hier rechts getoond worden?
Hopenlijk kan iemand hier wat meer over vertellen.
Met vriendelijke groeten,
Hans van Elmpt.
Edit: Ondertussen heb ik alles al toegevoegd aan mijn 'homepage', maar na het klikken op submit verschijnt er nog steeds niets nieuws op het forumblad. De keuze van yes om deze html-codes te gebruiken voor de homepage staat aangevinkt, echter er staat bij dat ik een link naar actieforum.com moet plaatsten. Hoe is die link en waar zet ik deze tussen de codes ( of ervoor of erna)??
Laatst aangepast door Dragonytail op zo 31 dec 2017 - 22:02; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : slytherin78 hier: Gelieve geen dubbelposts maken, heb bericht samengezet!)
Re: Klok en teller plaatsen op het indexblad ???
De codes kan je beter gebruiken op het portaal (in een widget) of in een forumwidget.
Die kan niet rechtsbovenin, dat is gewoon netjes voor een banner.
Bovendien is het niet nodig jezelf te quoten.
Die kan niet rechtsbovenin, dat is gewoon netjes voor een banner.
Bovendien is het niet nodig jezelf te quoten.
Re: Klok en teller plaatsen op het indexblad ???
Dank je wel Aggie, ben er uit. Had die losse html-dingen al gezien, maar wist niet dat ik daarin de code moest plaatsen. Ondertussen al op de homepage geplaatst wat ik wilde plaatsen. Nogmaals bedankt voor de hulp.
Soortgelijke onderwerpen
» Antwoord op je klok vraag!
» World klok script
» teller
» teller
» Ik wil graag een eigen logotje plaatsen
» World klok script
» teller
» teller
» Ik wil graag een eigen logotje plaatsen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: