Antwoord op je klok vraag!
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Antwoord op je klok vraag!
Je vraagt oplossingen voor je Portal van actieforum en dan maak je het niet mogelijk om te reageren?
Je vroeg naar die klok!
Moet dat echt een klok zijn van actieforum?
Anders kijk eens bij http://toolshell.org/,daar vind je allerlei klokken en makkelijk te plaatsen!
Groeten,Jole
Je vroeg naar die klok!
Moet dat echt een klok zijn van actieforum?
Anders kijk eens bij http://toolshell.org/,daar vind je allerlei klokken en makkelijk te plaatsen!
Groeten,Jole
Jole- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Antwoord op je klok vraag!
Bedoel je me topic?
Tja klopt, de permissions zijn nou eenmaal ingesteld, daarom moest je me een pm sturen.
Edit: hierboven, de link doet het niet
Tja klopt, de permissions zijn nou eenmaal ingesteld, daarom moest je me een pm sturen.
Edit: hierboven, de link doet het niet
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
komt omdat het een beetje fout getypt is dat ie niet werkt. De eigelijk link is:
http://toolshell.org
Echter krijg je dan een ander klokje dan het echte forumotion klokje... maar misschien is de link toch handig voor een onderzoekje naar de code.
Slytherin, zou jij me de code van het klokje kunnen geven wat nu op de portal staat?
EDIT: handige site, ik zal hem opnemen in mijn lijst van handige widget sites.
http://toolshell.org
Echter krijg je dan een ander klokje dan het echte forumotion klokje... maar misschien is de link toch handig voor een onderzoekje naar de code.
Slytherin, zou jij me de code van het klokje kunnen geven wat nu op de portal staat?
EDIT: handige site, ik zal hem opnemen in mijn lijst van handige widget sites.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Voor collega, de code van die forumotion klok!
Ik neem even een kijkje op die site.
Edit:
Heb net een andere klok ingesteld.
Ik neem even een kijkje op die site.
- Code:
[font=Courier New]<embed src="http://spamtheweb.com/ul/upload/3308/46421_Forumotion_Clock.swf" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="150" height="150"></embed>[/font]
Edit:
Heb net een andere klok ingesteld.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
en heb je deze gevonden op toolshell?
lijkt me zo'n code van daar!
Groeten Jole
lijkt me zo'n code van daar!
Groeten Jole
Jole- Actief Forumlid
-
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Klopt die komt daar vandaan! Die klok is even tijdenlijk tot ik de echte code heb die werkt, daar is Frostbite mee bezig.
Maar bedankt voor de hulp Robert, ik kende die site wel maar ik heb nu al een tijd een nieuwe pc en was vergeten die link in de favoriten lijst te plaatsen.
Maar bedankt voor de hulp Robert, ik kende die site wel maar ik heb nu al een tijd een nieuwe pc en was vergeten die link in de favoriten lijst te plaatsen.
Joost- Beheerder
-
Ik ben momenteel bezig met het forumotion klokje. Vestig er echter niet teveel hoop op, sinds ik over het algemeen weinig kennis heb van Flash en Shockwave files.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Alle hulp is welkom in mijn pm boxje of hier, maar goed ik heb een tijdelijke klok gevonden dankzij Robert heel erg bedankt hiervoor.
Als het niet werkt of lukt zal ik diegene die ik gister heb ingesteld gebruiken.
Als het niet werkt of lukt zal ik diegene die ik gister heb ingesteld gebruiken.
Joost- Beheerder
-
Graag gedaan,daar dient dit forum toch voor,niet?
Vraagje,kan ik mijn gebruikersnaam veranderen in mijn echte naam,namelijk Jole,ik had indertijd moeilijkheden met mijn registratie hier vandaar dat ik nu hier op het forum kom onder de naam van mijn man(Robert)!
Dus van Robert naar Jole
Mercikes Jole
Vraagje,kan ik mijn gebruikersnaam veranderen in mijn echte naam,namelijk Jole,ik had indertijd moeilijkheden met mijn registratie hier vandaar dat ik nu hier op het forum kom onder de naam van mijn man(Robert)!
Dus van Robert naar Jole
Mercikes Jole
Jole- Actief Forumlid
-
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: