Berichten volgorde veranderen
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Berichten volgorde veranderen
Hallo,
ik ben aan het zoeken geweest op dit forum, maar kan er nog niets over vinden.
Misschien heeft nog niemand dit tersprake gebracht en ben ik de eerste. Of ik kan niet zoeken. Dat kan ook.
Als een member een email krijgt dat er een nieuw bericht geplaatst is in een forum, en men klikt op deze link, dan komt men terecht op de pagina waar het eerste bericht te zien is. Om het nieuwe bericht te lezen moeten de mensen naar beneden scrollen, of in grote forums zelfs op vervolgpagina's klikken voordat ze het nieuwe bericht kunnen zien.
Nu krijg ik wel eens de vraag of het mogelijk is het meest recente bericht bovenaan te zetten.
Is dit mogelijk?
(En zoja... Waar is dit in te stellen? ..... En is dit een persoonlijke instelling voor ieder member?)
Andere vraag die ik krijg is of het mogelijk is om meteen naar de juiste pagina te springen als men klikt op de link in het emailtje.
Zou ook een oplossing zijn.
ik ben aan het zoeken geweest op dit forum, maar kan er nog niets over vinden.
Misschien heeft nog niemand dit tersprake gebracht en ben ik de eerste. Of ik kan niet zoeken. Dat kan ook.
Als een member een email krijgt dat er een nieuw bericht geplaatst is in een forum, en men klikt op deze link, dan komt men terecht op de pagina waar het eerste bericht te zien is. Om het nieuwe bericht te lezen moeten de mensen naar beneden scrollen, of in grote forums zelfs op vervolgpagina's klikken voordat ze het nieuwe bericht kunnen zien.
Nu krijg ik wel eens de vraag of het mogelijk is het meest recente bericht bovenaan te zetten.
Is dit mogelijk?
(En zoja... Waar is dit in te stellen? ..... En is dit een persoonlijke instelling voor ieder member?)
Andere vraag die ik krijg is of het mogelijk is om meteen naar de juiste pagina te springen als men klikt op de link in het emailtje.
Zou ook een oplossing zijn.
Dox Doigts- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 62
Registratie : 16-03-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Berichten volgorde veranderen
Ja, het is mogelijk om het laatste bericht boven te zetten, dat doe je bij:
Algemeen
Categories and Forums
klik je op het forum
achter sort the post by: "post's date (most recent in first)" selecteren.
Verzenden.
En dat is dan voor iedereen !
Dat moet je dan wel even bij elk forum doen, bij een nieuw forum kan je het gelijk instellen.
We kunnen zelf niet instellen dat dat de link naar het laatste bericht wijst, maar dat heb je met het meest recente bericht boven al niet meer nodig.
Succes.
Algemeen
Categories and Forums
klik je op het forum
achter sort the post by: "post's date (most recent in first)" selecteren.
Verzenden.
En dat is dan voor iedereen !
Dat moet je dan wel even bij elk forum doen, bij een nieuw forum kan je het gelijk instellen.
We kunnen zelf niet instellen dat dat de link naar het laatste bericht wijst, maar dat heb je met het meest recente bericht boven al niet meer nodig.
Succes.
Zoals je dus kunt zien, kan je zowel de topics als de post's op volgorde laten sorteren.
Wellicht is het handig even te kijken alvorens te roepen dat iets niet kan.
Wellicht is het handig even te kijken alvorens te roepen dat iets niet kan.
Dank jullie wel voor de reacties.
Jammer dat het niet per persoon in te stellen is, maar dit is op zich wel wat mijn bedoeling was.
De laatst geposte berichten staan nu als eerste op de pagina.
We zullen wel weer zien of er nu mensen gaan klagen dat ze de vorige situatie toch handiger vonden.
Bedankt.
Jammer dat het niet per persoon in te stellen is, maar dit is op zich wel wat mijn bedoeling was.
De laatst geposte berichten staan nu als eerste op de pagina.
We zullen wel weer zien of er nu mensen gaan klagen dat ze de vorige situatie toch handiger vonden.
Bedankt.
Dox Doigts- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 62
Registratie : 16-03-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Keuzemenu volgorde veranderen?
» [opgelost] Alfabetische volgorde?
» Legenda op volgorde van kleur
» volgorde sticky topics
» Kan ik dit nog veranderen??
» [opgelost] Alfabetische volgorde?
» Legenda op volgorde van kleur
» volgorde sticky topics
» Kan ik dit nog veranderen??
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: