Kan ik dit nog veranderen??
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Kan ik dit nog veranderen??
Ik heb een hele domme fout gemaakt bij het opzetten van het forum, ik heb dus nooit voor 'categorie' gekozen maar alleen maar voor 'forum', nu ziet het forum zelf er dus helemaal niet netjes uit omdat ik het niet in categoriën heb verdeeld, (daar kom ik nu net pas achter) ik heb geprobeerd om de bestaande forumonderdelen te veranderen in categorie maar daar staat die keuze niet meer (helemaal bovenaan als je je forumonderdeel indeelt ---> algemeen ---> categoriën en fora, ik hoop dat iedereen dit snapt hihi) dus moet ik nu alles helemaal opnieuw gaan doen of kan ik het op een één of andere manier toch nog veranderen zonder helemaal opnieuw te hoeven beginnen??
Alvast bedankt...
Alvast bedankt...
Re: Kan ik dit nog veranderen??
Het is nog wel mogelijk.
Maak een Catogerie aan zonder forum.
ga naar het forum en klik op bewerken
vervolgens
Attached to : (selecteer je Catogerie die je net hebt gemaakt)
Als het goed is heb je dan de forum onder je nieuwe catogerie staan.
(hopelijk leg ik het goed uit, heb het net zelf gedaan op mijn testforum en daar is het gelukt)
Maak een Catogerie aan zonder forum.
ga naar het forum en klik op bewerken
vervolgens
Attached to : (selecteer je Catogerie die je net hebt gemaakt)
Als het goed is heb je dan de forum onder je nieuwe catogerie staan.
(hopelijk leg ik het goed uit, heb het net zelf gedaan op mijn testforum en daar is het gelukt)
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ok, hartstikke bedankt, ik ga het meteen proberen want het ziet er gewoon niet mooi uit zo, ik laat je weten of het lukt of niet
Dat de mods en admin online zijn wil niet zeggen dat ze direct alles zien blacklotus..
Zodra we zien dat een topic gesloten kan worden dan doen we dit ook.
Zodra we zien dat een topic gesloten kan worden dan doen we dit ook.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: