Max aantal forums en catogorieen.
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Max aantal forums en catogorieen.
Ik krijg de melding dat het maximale aantal forums en catogorieen is bereikt.
Is er een maximum? Is er een mogelijkheid om dit uit te breiden?
Alvast bedankt.
Is er een maximum? Is er een mogelijkheid om dit uit te breiden?
Alvast bedankt.
Re: Max aantal forums en catogorieen.
Umm, raar.
Geloof niet dat er een maximum is, kan je een screenshot maken van die melding en die even hier plaatsen?
Geloof niet dat er een maximum is, kan je een screenshot maken van die melding en die even hier plaatsen?
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Die was ik helaas vergeten te maken.
Ik heb ondertussen het forum helaas opnieuw moeten indelen/aanpassen zodat ik weer wat ruimte heb. de melding bleef namelijk komen.
Voor mij is het dus voorlopig opgelost.
Ik kan zelf ook nergens iets vinden over een maximum maar ik kreeg toch echt die melding.
Misschien toch iets om eens naar te kijken want als dat zo is zal deze vraag vast nog wel een keer langskomen.
Het was iets in de geest van "forum kan niet worden gemaakt. Het maximaal aantal forums en subforums is bereikt".
Ik heb ondertussen het forum helaas opnieuw moeten indelen/aanpassen zodat ik weer wat ruimte heb. de melding bleef namelijk komen.
Voor mij is het dus voorlopig opgelost.
Ik kan zelf ook nergens iets vinden over een maximum maar ik kreeg toch echt die melding.
Misschien toch iets om eens naar te kijken want als dat zo is zal deze vraag vast nog wel een keer langskomen.
Het was iets in de geest van "forum kan niet worden gemaakt. Het maximaal aantal forums en subforums is bereikt".
Ik laat het topic even open staan, voor het geval de rest van de medewerkers iets meer weet.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Er zijn inderdaad beperkingen. Dit heb ik gevonden.
Misschien handig om dit te vertalen en hier ergens te plaatsen?
Some limits of your Forumotion forums
Here is a non exhaustive list of the approximate limits of the forums
Messages of the forum:The basic capacity for all the forums is 8 million messages, it can be increased to 4 billion if you exceed it...
Subjects of the forum:The basic capacity for the subjects is 65 000, which can be increased to 8 million... then to 4 billion...
Messages in a subject: 990 messages (once the limit reached, the subject is locked and splitted)
Categories/Forums/Sub-forums: 255
Smilies: 150 (Including the 94 smilies by default)
Portal Modules: 119 modules in addition of the available ones (News, Recent_topic, Search, Poll, Who is online, Statistics)
Topic icons: 25 in addition to the default ones (Normal-Sticky-Anouncement)
Characters in the messages: 15 999 characters (Including spaces)
Characters in the description of a category: 255 characters
Characters in the title of a topic: 255 characters
Groups: 32 groups
Ranks: 225 ranks
Characters in "Site Name": 96 characters
Characters in "Site Description": 255 characters
Characters in Forum address: 20 characters
Characters in personnalized Topic icons: 15 characters
Characters in Signatures: 500 characters
Characters in Profile labels: 50 characters
HTML Pages: 127 pges
Characters in HMTL pages: 65 000 characters
Misschien handig om dit te vertalen en hier ergens te plaatsen?
Some limits of your Forumotion forums
Here is a non exhaustive list of the approximate limits of the forums
Messages of the forum:The basic capacity for all the forums is 8 million messages, it can be increased to 4 billion if you exceed it...
Subjects of the forum:The basic capacity for the subjects is 65 000, which can be increased to 8 million... then to 4 billion...
Messages in a subject: 990 messages (once the limit reached, the subject is locked and splitted)
Categories/Forums/Sub-forums: 255
Smilies: 150 (Including the 94 smilies by default)
Portal Modules: 119 modules in addition of the available ones (News, Recent_topic, Search, Poll, Who is online, Statistics)
Topic icons: 25 in addition to the default ones (Normal-Sticky-Anouncement)
Characters in the messages: 15 999 characters (Including spaces)
Characters in the description of a category: 255 characters
Characters in the title of a topic: 255 characters
Groups: 32 groups
Ranks: 225 ranks
Characters in "Site Name": 96 characters
Characters in "Site Description": 255 characters
Characters in Forum address: 20 characters
Characters in personnalized Topic icons: 15 characters
Characters in Signatures: 500 characters
Characters in Profile labels: 50 characters
HTML Pages: 127 pges
Characters in HMTL pages: 65 000 characters
Soortgelijke onderwerpen
» aantal hits
» Hoe verhoog ik het aantal pm
» aantal quotes in stellen
» Aantal bezoekers per dag?
» Aantal berichten
» Hoe verhoog ik het aantal pm
» aantal quotes in stellen
» Aantal bezoekers per dag?
» Aantal berichten
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: