Aantal bezoekers per dag?
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Aantal bezoekers per dag?
In mijn statistieken zie ik niet terug hoeveel bezoekers ik per dag heb. Hoe kom ik hierachter?
Laatst aangepast door Burgemeester Lisa op zo 19 jun 2011 - 10:28; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Aantal bezoekers per dag?
Dat kan niet via je forum. Dit kan wel door Google Analytics te gebruiken.
Daar kun je per dag,week,maand,jaar bezoekers zien, en uit welk land ze komen. Welke pagina's ze wanneer en hoelang hebben bezocht, en waar ze zijn doorgelinkt naar je website.
Een aanrader dus, zoek gewoon bij Google, Analytics op en maak een account aan, helemaal gratis.
Daar kun je per dag,week,maand,jaar bezoekers zien, en uit welk land ze komen. Welke pagina's ze wanneer en hoelang hebben bezocht, en waar ze zijn doorgelinkt naar je website.
Een aanrader dus, zoek gewoon bij Google, Analytics op en maak een account aan, helemaal gratis.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Bedankt voor de tip! Klinkt goed . Ik krijg een code, waar moet ik die op mijn forum plakken?
De code plak je in een widget, of bij een andere widget in. Dan moet je even wachten voordat hij gevonden en geactiveerd is.
Als je Templates kunt bewerken, kun je de code ook in de header zetten, dan vind google hem sneller (overall_header)
Succes.
Als je Templates kunt bewerken, kun je de code ook in de header zetten, dan vind google hem sneller (overall_header)
Succes.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» aantal hits
» Stats niet zichtbaar door bezoekers
» aantal quotes in stellen
» Aantal berichten
» Aantal posts
» Stats niet zichtbaar door bezoekers
» aantal quotes in stellen
» Aantal berichten
» Aantal posts
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: